۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
۴ واحد دانش‌بنیان استان سمنان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی حضور دارند
معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۴ واحد دانش‌بنیان استان سمنان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی حضور دارند

سمنان- معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از حضور چهار واحد صنعتی دانش‌بنیان استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی استان سمنان، مهدی رحمانیان بیان کرد: واحدهای صنعتی استان تجیران، سامفر، رویان دارو و نانوژن دارو با حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در اولین نمایشگاه توانمندی های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط ( ویژه دانش بنیان ها و کسب و کارهای نوپا) حضور دارند.

وی با بیان اینکه شرکت رویان دارو با سرمایه‌گذاری ۳۹۴ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن انواع داروهای مورد مصرف دام و طیور بصورت پودر و مایع و انواع داروهای تزریقی دام و طیور را دارد، تصریح کرد: در حدود ۱۶۹ قلم داروی مورد مصرف دام و طیور در این واحد صنعتیمستقر در شهرک صنعتی سمنان تولید می شود و توانسته است زمینه اشتغال ۴۸۰ نفر را فراهم کند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: شرکت دانش‌بنیان نانوژن دارو تولید کننده دارو، مواد اولیه و ملزومات دارویی و محلول های ضدعفونی کننده با ظرفیت اسمی ۶ میلیون عدد در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای یک هزار و ۲۲۰ متر مربع با سرمایه‌گذاری تحقق یافته ریالی و ارزی بیش از ۳۶ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان مستقر است.

رحمانیان با اشاره به اشتغالزایی شرکت دانش‌بنیان سامفر برای ۱۵۶ نفر، بیان کرد: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری تحقق یافته حدود ۱۲ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان براساس پروانه بهره‌برداری با ظرفیت تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه انواع قطعات الکترونیکی خودرو تولید می‌کند.

وی در ادامه به فعالیت شرکت دانش‌بنیان تجیران اشاره و اضافه کرد: در سال ۱۳۹۲ این واحد موفق شد یکی از قطعات مصرفی وارداتی را با همکاری علمی دانشگاه های امیرکبیر، شریف و ... به خودکفایی برساند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان افزود: واحد دانش بنیان تجیران در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با سرمایه‌گذاری تحقق یافته بیش از ۱۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای حدود ۵۰ نفر در شهرک صنعتی سمنان مستقر است همچنین شرکت دانش‌بنیان تجیران ظرفیت تولید سالانه یک هزار و ۲۰۰ تن انواع قید و بست خودرو و قطعات پلاستیکی تزریقی را دارد.

کد خبر: ۱۵۸٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha