۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی نتیجه‌اش برد_ برد است| کوبا آماده مشارکت در پروژه‌های صنعت نفت ایران
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی نتیجه‌اش برد_ برد است| کوبا آماده مشارکت در پروژه‌های صنعت نفت ایران

بوشهر- گونزالز سفیر کوبا در ایران با بیان اینکه سرمایه گذاری در پارس جنوبی نتیجه اش برد_ برد است از مشارکت کوبا در پروژه‌های صنعت نفت در پارس جنوبی خبر داد.

آلبرتو گونزالز کاسالس در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایران یک کشور مهم در حوزه سیاسی و اقتصادی است و ارتباط با ایران از اولویت‌های کوباست.

وی افزود: کوبا در حوزه اقتصاد بویژه در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران و پارس جنوبی است و امیدوارم در سال جاری به نتایج خوبی برسیم.

سفیر کوبا در جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: بازدید بسیار خوبی از منطقه پارس جنوبی داشتم و با پیشرفت‌های عظیم ایران در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی آشنا شدم و برای سرمایه گذاری کوبا در این منطقه بسیار راغب هستیم.

گونزالز تصریح کرد: استقرار تعداد زیادی پتروشیمی و پالایشگاه گازی در جوار همدیگر یک امتیاز ارزشمند برای پارس جنوبی است و سرمایه گذاری در پارس جنوبی نتیجه اش برد_ برد برای طرفین است.

وی یادآور شد: تسهیل تجارت و بازرگانی بین ایران و کوبا یک ضرورت مهم است و با همه توان برای تحقق این مهم گام برمی‌داریم.

سفیر کوبا در جمهوری اسلامی ایران گفت: کوبا آمادگی بالایی برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت و همچنین حوزه فناوری و ارتباطات دارد و امیدوارم با پیگیری مجدانه و موافقت مدیران ارشد ذیربط به اهداف از قبل ترسیم شده برسیم.

گونزالز بیان کرد: کوبا یک کشور بزرگ با ظرفیت بالای اقتصادی و صنعتی است و از حضور ایران در صنایع تولیدی این کشور استقبال می‌کنیم.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha