۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
علاقه شهروندان آمریکای لاتین به استفاده از رمزارزها به عنوان ابزار پرداخت
مطالعه موردی مستر کارت نشان داد؛

علاقه شهروندان آمریکای لاتین به استفاده از رمزارزها به عنوان ابزار پرداخت

بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده توسط غول پرداخت دیجیتالی مسترکارت، ۵۱ درصد از شهروندان منطقه آمریکای لاتین حداقل یک تراکنش با استفاده از دارایی های کریپتو انجام داده اند.

به گزارش بازار، بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده توسط غول پرداخت دیجیتالی مسترکارت، ۵۱ درصد از شهروندان منطقه آمریکای لاتین حداقل یک تراکنش با استفاده از دارایی های کریپتو انجام داده اند و بیش از ۳۳ درصد از آنها از استیبل کوین های رمز ارزی برای خریدهای روزمره استفاده کرده اند.

نتایج حاصل از این مطالعه که با عنوان «شاخص پرداخت‌های جدید ۲۰۲۲» در خصوص نوآوری‌های مالی مانند ارزهای دیجیتال، راه‌حل‌های DeFi، بلاک چین و NFT تمرکز دارد و هدف آن ارزیابی رفتار مصرف‌کننده در مورد روش‌های پرداخت نوظهور بوده همچنین تاکید کرده که تعداد کاربران ارزهای دیجیتال در قاره آمریکای لاتین همچنان رو به افزایش است.

بر اساس این نظرسنجی، در آمریکای لاتین، ۵۴ درصد از مصرف کنندگان بازارهای مختلف در آمریکای لاتین به عملکرد دارایی های دیجیتال به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری خوش بین هستند. در همین حال، دو سوم مردم این قاره خواهان ایجاد یک گزینه پرداخت ترکیبی هستند که شامل هر دو روش پرداخت کریپتو و سنتی برای عملیات روزانه آنها باشد.

علاوه بر این، شهروندان کشورهای آمریکای لاتین به طور فعال از محصولات مالی مرتبط با ارزهای دیجیتال حمایت کرده و ۸۲ درصد آنها اعلام کرده اند که مایلند «عملکردهای مالی مرتبط با ارزهای دیجیتال را مستقیماً به عنوان سرویس جدید از سوی بانک های فعلی خود دریافت نمایند». علاوه بر این، اکثر مصرف‌کنندگان در منطقه هنگام معامله با «سازمان‌های مورد اعتماد»، احساس راحتی بیشتری در استفاده از روش پرداخت‌های مبتنی بر رمزارزها داشته اند.

در مقایسه با اروپایی ها و آمریکایی ها، لاتین تبارها انعطاف پذیری و تمایل بیشتری برای اتخاذ گزینه های پرداخت جدید نشان داده اند. در مقابل بیش از ۷۵ درصد از مصرف‌کنندگان در اروپا و آمریکا که روش‌های پرداخت سنتی را ترجیح می‌دهند، ۸۶ درصد از لاتین‌تبارها حداقل از یک روش پرداخت نوظهور مانند بیومتریک، ارزهای دیجیتال و کد QR در سال گذشته استفاده کردند.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha