۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵
ساخت بزرگترین مجتمع گردشگری در «نیر» | اشتغال پایدار در انتظار جوانان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ساخت بزرگترین مجتمع گردشگری در «نیر» | اشتغال پایدار در انتظار جوانان

یزد- رستگاری، مدیر دفتر امور شهری و شوراهای استان یزد از ساخت بزرگترین مجتمع گردشگری استان در بخش نیر خبر داد.

سیدمحمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار بازار از تلاش علی‌اکبر حسین آبادی از خیران و کارآفرینان بخش نیر برای ساخت مجتمع بزرگ گردشگری در این بخش و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان خبر داد و خواستار تسریع همکاری ادارات دولتی در این زمینه شد.

وی، احداث و راه‌اندازی باشگاه پرورش اسب، راه‌اندازی واحد مدرن و فاقد آلایندگی کفش‌های راحتی و طبی و تولید کیف و تی شرت‌های ورزشی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان این‌ مناطق، ایجاد واحد واحد تولیدی گلخانه ای گل رز، برنامه ریزی و پیگیری احداث مجتمع بزرگ گردشگری شامل رستوران، بوم گردی‌ها، باغ وحش، تله کابین و ... را از جمله فعالیت های موثر در این بخش برشمرد.

اجرای پروژه‌های عمرانی و مذهبی در بزرگترین مجتمع گردشگری کشور
رستگاری عنوان کرد: جلب مشارکت و هم افزایی با مسئولان شهری، شوراهای اسلامی و شهروندان، برای اجرای پروژه های عمرانی و مذهبی، نصب تابلوهای معرفی حیات وحش منطقه و ارائه آموزش‌های لازم، نصب تابلوهای یکسان سازی شده ادارات دولتی، فرهنگ‌سازی ترویج عبارت «نیر زیبای من»، آموزش‌های رایگان مراحل توسعه و پیشرفت و نیز کلاسهای زبان آموزی شهروندان و ...از دیگر اقدامات ارزشمندی است که با توجه به علاقه‌مندی یکی اهالی خیر منطقه صورت گرفته که شایسته تقدیر و فراهم کننده و تسریع کننده روند توسعه بخش است.

وی با اشاره حضور در شهر نیر و بازدید از اقدامات، پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری و بررسی نیازها و مشکلات شهرداری در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیر، از جمله موارد مورد تاکید را مساعدت برای تکمیل پروژه های عمرانی مصوب، تامین نیروی انسانی واجد شرایط، اهتمام بر پشتیبانی برای جذب تسهیلات و خریداری ماشین الات مورد نیاز، تقویت ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی، تقویت زیرساخت‌ها، لزوم بهسازی مسیرهای مواصلاتی به ویژه جاده بخ - نیر و تامین اعتبار پروژه ورودی شهر نیر نام برد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان تاکید کرد: هم افزایی، عزم جزم و مشارکت مسئولان، شهروندان و دلسوزان منطقه با جلب سرمایه های انسانی و برنامه ریزی برای پیشرفت و توسعه پایدار با بهره گیری از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود و خدادادی به ویژه اولویت دهی برای توسعه گردشگری و نیز اجرای پروژه های عمرانی شهری با طراحی و بکارگیری مصالح متناسب منطقه بسیار قابل توجه بود.

امیدوار به مهاجرت معکوس در نیر هستیم
رستگاری تاکید کرد: با ادامه این نگاه و طی کردن روند منطقی در آینده شرایط بسیار بهتری توام با مهاجرت معکوس برای شهر زیبای نیر رقم خواهد خورد .

وی افزود: سرمایه های انسانی و کارآفرینان یک‌ منطقه در صورت اهتمام جدی، تلاش و برنامه ریزی دلسوزانه و برخورداری از پشتیبانی محلی در کنار هم خواهند توانست با ایجاد هم افزایی بین مردم و مسئولان و ایفای نقش موتور محرکه، تحول بنیادین آن منطقه را پایه ریزی و آغازگر باشند.

مدیر دفتر امور شهری و شوراهای استان یزد گفت: در این بخش شاهد هستیم که با همه‌ محدودیت ها و مشکلات، خیر و کارآفرینی به نام علی اکبر حسین آبادی با رویکرد توسعه محور و با عرق و علاقه به سرزمین ابا و اجدادی، حرکت‌ های تحول آفرینی را با همراهی مسئولان و اعضای شورای اسلامی و شهردار آغاز کرده که با همکاری نزدیکتر و موثرتر ادارات دولتی با ایشان و تعیین ‌تکلیف سریع‌تر اراضی مورد درخواستشان؛ در اسرع وقت شاهد بهره برداری از پروژه های مختلف به ویژه فاز اول پروژه بزرگ ‌مجتمع گردشگری حسین آباد نیر باشیم.

کد خبر: ۱۵۸٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha