۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
دولت هوای تولید کنندگان را داشته باشد| صادرات لوزام خانگی به ۶ کشور دنیا
فیلم استان‌ها؛

دولت هوای تولید کنندگان را داشته باشد| صادرات لوزام خانگی به ۶ کشور دنیا

اردبیل- مدیرفروش نمایشگاهی کارخانه پارس گروندیک گفت: انتظار داریم دولت هوای تولیدکنندگان را داشته باشد چراکه ما نیز کمک حال دولت هستیم و برای کشور ارزآوری داریم.

حمید ارژنگی مدیرفروش نمایشگاهی کارخانه پارس گروندیک در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اشتغالزایی سه هزار نفری در این مجموعه اظهار کرد: تقریبا ۹۰ درصد لوازم خانگی تولید شده در مجموعه، صادر می شود و در حدود ۱۰ درصد تولیدات برای استفاده در داخل کشور عرضه می شود.

وی اظهار کرد: به جز برخی از شهرهای بزرگ مانند تبریز، تهران، اصفهان و...، که بیشتر تمایل به خرید محصولات خارجی دارند در بقیه شهرهای کشور، تولیدات داخلی حمایت می شود.

ارژنگی با اشاره به کیفیت لوازم خانگی تولید شده در کارخانه اظهار کرد: به جرات می توانیم بگوییم که تولیدات ما با کیفیت تر از محصولات خارجی است. ما به محصول خودمان اطمینان داریم و به همین دلیل تولیداتمان گارانتی ۱۰ ساله دارد در حالی که محصولات خارجی شامل گارانتی ۱یا ۲ ساله می شود.

مدیرفروش نمایشگاهی کارخانه پارس گروندیک با بیان اینکه در بحث صادرات ما ۱۰۰ درصد موفق عمل کرده ایم گفت: انتظار داریم دولت هوای تولیدکنندگان را داشته باشد چراکه ما نیز کمک حال دولت هستیم و برای کشور ارزآوری داریم.

وی با اشاره به صادرات لوازم خانگی تولیدی کارخانه پارس گروندیک به ۶ کشور اظهار کرد: امیدواریم دولت در بحث مالیاتی و روابط کارگری و کارفرمایی دست ما را بگیرد.

ارژنگی در ادامه به نوسانات قیمت در بازار اشاره کرد و افزود: علی رغم گرانی مواد داخلی در بازار، دولت مجوزی برای گران شدن محصول نهایی تولید شده نمی دهد و این برای تولیدکنندگان شرایط دشواری را رقم می زند.

کد خبر: ۱۵۸٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha