۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
 پروازهای فرودگاه بیرجند به ۲۴ پرواز در هفته افزایش یافت
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی:

پروازهای فرودگاه بیرجند به ۲۴ پرواز در هفته افزایش یافت

بیرجند- مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: باتوجه به برقرار شدن پرواز روز دوشنبه تهران به بیرجند و بالعکس، مجموع پروازهای فرودگاه بیرجند به ۲۴ پرواز در هفته افزایش یافت.

عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با توجه به پیگیری‌های مستمر صورت گرفته یک پرواز بیرجند- تهران و به عکس به برنامه پروازی روزهای دوشنبه فرودگاه بیرجند افزوده شد و از طریق وب سایتهای معتبر فروش بلیط قابل خریداری است.

مدیرکل فرودگاه های خراسانجنوبی بیان‌کرد: این پرواز از تاریخ سیزدهم تیرماه آغاز می‌شود که ساعت پرواز تهران به بیرجند ۲۰:۱۰ دقیقه و ساعت پرواز بیرجند به تهران ۲۲:۳۰ دقیقه خواهد بود که امیدواریم با برقراری این پرواز بخش دیگری از نیازهای مردم خراسان جنوبی رفع شود.

طهماسبی ادامه‌داد: در حال حاضر مجموع پروازهای فرودگاه بیرجند به صورت رفت و برگشت ۲۲ پرواز به مقصد یا از مبدأ تهران به بیرجند و دو پرواز نیز به مقصد و یا از مبدأ مشهد به فرودگاه بیرجند در طول هفته است.

وی درباره آخرین وضعیت پروازهای حجاج از فرودگاه شهید کاوه بیرجند گفت: عوامل فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند آمادگی کامل برای پروازهای حج زائران خراسان جنوبی را طی روزهای آتی دارند و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند تعداد هزار و ۲۱ زائر عازم سفر زیارتی حج تمتع می‌شوند، بیان‌کرد: پرواز زائران خراسان‌جنوبی در روزهای ششم و هفتم تیرماه خواهد بود و نهایت تلاش ما این است که این پروازها با سلامت کامل صورت گیرد.

کد خبر: ۱۵۸٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha