۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
ضرورت حمایت دولت از تعاونی ها برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی
یک فعال اقتصادی خبرداد؛

ضرورت حمایت دولت از تعاونی ها برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی

گرگان- کاظمیان، مدیرعامل شرکت تعاونی پرتو افکن گنبدکاووس گفت: با توجه به هزینه های بالا برای حضور در نمایشگاه های بین المللی امیدواریم مسئولان ازتعاونی ها برای معرفی تولیدات در عرصه جهانی حمایت کنند.

محسن کاظمیان در گقتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بزرگترین کارگاه تولید وسایل چرمی در گلستان هستیم،اظهار کرد: ۱۰ سال است تعاونی خود را در این زمینه به ثبت رسانده و فعالیت های خوبی در این حوزه داریم.

مدبر عامل تعاونی پرتو افکن گنبد کاووس افزود: در این مجموعه آموزش، طراحی و الگوی کشی، برش، دوخت وفروش محصولات انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تولیدات این تعاونی از چرم مرغوب و صادراتی و کاملا دست دوز تولید می شود، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در این حوزه با متدهای روز دنیا هماهنگ باشم و برند خود را به دنیا معرفی کنیم.

کاظمیان افزود: برای رسیدن به این هدف حضور در نمایشگاه های بین المللی بسیار اهمیت دارد اما با توجه به هزینه های بسیار سنگینی که وجود دارد، امیدواریم مسئولان در این حوزه همراهی با تعاونی ها داشته باشند.

مدیرعامل شرکت تعوانی پرتو افکن گنبد ادامه داد: اگر دولت برای حضور تعاونی ها در نمایشگاه های بین المللی و خارج از کشور حمایت داشته باشد، به توسعه صادرات این بخش ها کمک خوبی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این تعاونی در حال حاضر ۱۵۶ دوزنده و پرسنل دارد، افزود: از آنجایی در کارهای دستی سرعت عمل کم است و با توجه به حجم سفارشات، تعداد دوزنده ها را زیاد در نظر گرفتیم که بیشتر آنها از اقشار روستایی هستند.

کاظمیان در خاتمه با بیان اینکه تمام تولیدات چرمی ما دست دوز و با چرم مرغوب تهیه می شود، افزود: ظرفیت زیادی برای توسعه صادرات داریم اما با توجه به اینکه یک شرکت تازه کار هستیم نیاز داریم در نمایشگاه های بین المللی برای معرفی برند خود حضور داشته باشیم.

کد خبر: ۱۵۸٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha