۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱
احتمال ریزش قیمت لایت کوین در کوتاه مدت| قیمت چه زمانی صعودی خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت لایت کوین در کوتاه مدت| قیمت چه زمانی صعودی خواهد شد؟

علیرغم آغاز روند مثبت قیمت لایت کوین طی چند روز گذشته، احتمال ریزش قیمت در کوتاه مدت وجود دارد.

به گزارش بازار، با ایجاد تحرک نسبی در بازار ارزهای دیجیتال در روز پنجشنبه، قیمت لایت‌کوین نیز به حرکت رو به بالا و هرچند ضعیف خود ادامه داده و فعلا به خوبی پیش می‌رود.

توکن LTC اکنون به قیمت به ۵۵.۸۰ دلار رسیده که بالاترین نقطه قیمت در روز دوشنبه این هفته محسوب میشد. این قیمت همچنین حدود ۴۰ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت لایتکوین در این ماه بوده و با این حساب، ارزش کل بازار آن را به حدود ۳.۸ میلیارد دلار می رساند. سایر ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت‌کوین، بیت‌کوین کش و چین لینک نیز البته روز پنجشنبه شاهد بهبود نسبی قیمت خود بوده اند.

با افت شدید قیمت لایت کوین در بازار طی روزهای گذشته، تعداد سرمایه گذاران جدید و خریدار این توکن افزایش یافته است. این اتفاق پس از آن رخ داد که لایت کوین اوایل این هفته به پایین‌ترین سطح قیمت چند ماهه خود یعنی ۴۰.۴۵ دلار رسید.

این کاهش ناشی از بحران مداومی است که عمده بازیگران صنعت کریپتو را تخت تأثیر خود قرار داده است. به عنوان مثال، فروپاشی نسبی و ورشکستگی شرکت پلتفرم بزرگ وام دهی رمز ارزی ۳AC با بیش از ۱۰ میلیارد دلار دارایی و یا پلتفرم مشابه سلسیوس نیز در بازار کنونی ایجاد شده، بسیاری از قیمت ها و اعتماد عمومی به بازار کریپتو را تا سطح زیادی کاهش داد. وقوع این شرایط همچنین منجر به از دست رفتن ۲ تریلیون دلار از ارزش بازار ارزهای دیجیتال شد که در تاریخ ابداع آنها کم سابقه بوده است.


پیش بینی قیمت لایت کوین

احتمال ریزش قیمت لایت کوین در کوتاه مدت| قیمت چه زمانی صعودی خواهد شد؟

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت لایت کوین در حدود ۴۰ دلار، یک الگوی کف دوقلو را تشکیل داده است. در بیشتر موارد، این الگو معمولا یک علامت صعودی است. با این حال، آن را نیز کمی بالاتر از بخش چانه کف دوقلو در حدود $ ۵۲.۰۶ قرار داده است.

لایت کوین اکنون کمی بالاتر از میانگین متحرک مهم ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده است در حالی که اندیکاتورهای تکنیکال به سمت بالا متمایل شده اند. لازم به ذکر است که اندیکاتور مایر مالتیپل نیز به سمت ۰.۵۱ حرکت کرده است.

با این حال، این احتمال وجود دارد که قیمت لایت کوین در کوتاه مدت روند نزولی را از سر بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، حمایت کلیدی بعدی برای تماشا ۵۰ دلار خواهد بود. از سوی دیگر، حرکت بالاتر از سطح مقاومت کلیدی در ۶۰ دلار، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۷٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha