۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
عرضه بیت کوین کاهش و تعداد تترهای موجود در بازار افزایش یافته است
سنتایمنت گزارش داد؛

عرضه بیت کوین کاهش و تعداد تترهای موجود در بازار افزایش یافته است

موسسه تحقیقاتی سنتایمنت به تازگی گزارشی منتشر کرده که بر اساس آن، با افول شدید در بازار ارزهای دیجیتال، عرضه بیت کوین در صرافی ها به حداقل ممکن رسیده است.

به گزارش بازار، موسسه تحقیقاتی سنتایمنت به تازگی گزارشی منتشر کرده که بر اساس آن، با افول شدید در بازار ارزهای دیجیتال، عرضه بیت کوین در صرافی ها به حداقل ممکن رسیده است.

بر اساس این گزارش، میزان بیت کوین عرضه شده در صرافی ها وضعیتی مشابه با زمستان بازار رمزارزها در سال ۲۰۱۸ را ایجاد کرده که همزمان با ریزش بیشتر قیمت، عرضه بیت کوین برای فروش در صرافی ها به حداقل ممکن رسیده و سرمایه گذاران ترجیح می دهند با قیمت های فعلی، اقدامی برای فروش بیت کوین های خود نکنند.

اما بخش دیگر گزارش سنتایمنت به افزایش عرضه تتر در بازار اشاره دارد که کمی عجیب به نظر می رسد. این موسسه معتقد است افزایش میزان عرضه تتر در بازار، به دلیل افزایش شاخص دلار و تبدیل شدن آن به وسیله ای برای سرمایه گذاری طی ماه های اخیر و پس از افزایش چند مرحله نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا است.

سنتایمنت: کاهش عرضه بیت کوین در بازار مفید است

سنتایمنت معتقد است اساسا کاهش عرضه بیت کوین در بازار امری مفید بوده که می تواند منجر به افزایش قیمت شود. این موسسه همچنین معتقد است فرهنگ هولد کردن دارایی های دیجیتال برای بلند مدت و میان مدت و عدم عرضه آنها در بازار به هنگام ریزش سنگین قیمت ها بسیار مفید بوده و به نفع بازار و سرمایه گذاران آن خواهد بود.

به اعتقاد این موسسه، ایجاد ترس مفرط در بازار رمزارزها که پیشتر منجر به افزایش فشار فروش در بازار می شد، یکی از دلایل ادامه دار شدن ریزش ها بود که اکنون به نظر می رسد سرمایه گذاران تا حدی بر روی احساسات خود به نسبت گذشته مسلط شده اند.

کد خبر: ۱۵۷٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha