۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
 ۱۵هزار حلقه چاه فاقد پروانه در گلستان وجود دارد
معاون شرکت آب منطقه‌ای گلستان:

۱۵هزار حلقه چاه فاقد پروانه در گلستان وجود دارد

گرگان- تیموری، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: ۱۵ هزار حلقه چاه فاقد پروانه در استان وجود دارد.

جواد تیموری در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: ۱۵ هزار حلقه چاه فاقد پروانه در استان وجود دارد که از این میزان چاه فاقد پروانه، ۱۱هزار حلقه چاه در وضعیت بلاتکلیف به سر می‌برند.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان ضمن یادآوری اینکه درحال حاضر چهارهزار و ۸۰۰ مورد از چاه‌های فاقد پروانه در گلستان تعیین تکلیف شدند، افزود: ۱۱ هزار حلقه چاه غیرمجاز هنوز تعیین تکلیف نشده است.

وی رسیدگی به چاه‌های فاقد مجوز را نیازمند همکاری صاحبان چاه‌ها دانست و گفت: آگاهی‌رسانی به صاحبان این چاه‌های غیر مجاز پس از ابلاغ قانون، به طور مکرر انجام شده است.

به گفته تیموری، تاکنون از بین افرادی که مراجعه کردند، برای کسانی که دارای شرایط لازم بودند پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان در توضیح چاه‌های دارای مجوز، گفت: تقریباً تعداد چاه‌های مجازی که دارای پروانه بهره‌برداری هستند، ۲۰ هزار حلقه است.

وی ضمن تأکید بر تمدید سالانه پروانه بهره‌برداری چاه‌های مجاز، خاطرنشان کرد: طبق قانون، صاحبان چاه‌های مجازباید هر سال نسبت به تمدید پروانه خود اقدام کنند.

تیموری افزود: برای تسهیل در روند رسیدگی به تمدید سالانه پروانه بهره‌برداری صاحبان چاه مجاز، این عزیزان می‌توانند به دفاتر خدمات پستی و پیشخوان مراجعه کنند و نیازی به حضور آن‌ها در شرکت آب منطقه‌ای نیست.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان درخاتمه با بیان اینکه ۱۷ هزار حلقه چاه آب در حوزه کشاورزی استفاده می‌شود، افزود: هشت هزار حلقه از این چاه هاعمیق است.

کد خبر: ۱۵۷٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha