۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
سهم ۳۰ درصدی بارز کردستان در زمینه تولید لاستیک/میزان تولید روزانه به بیش از ۱۶ هزار حلقه رسید
مدیرعامل شرکت بارز کردستان:

سهم ۳۰ درصدی بارز کردستان در زمینه تولید لاستیک/میزان تولید روزانه به بیش از ۱۶ هزار حلقه رسید

سنندج – یوسفی؛ مدیرعامل شرکت بارز کردستان گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از کل لاستیک مورد نیاز کشور توسط شرکت بارز کردستان تولید و وارد بازار می شود.

طاهر یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به فعالیت ها و برنامه های تولیدی شرکت بارز کردستان، اظهار کرد: شرکت بارز کردستان یکی از شرکت های مهم تولیدی و صنعتی در استان است و سهم زیادی در راستای تولید و اشتغال این استان را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: شرکت لاستیک بارز کردستان با سهم بیش از ۳۰ درصد تایر سواری کشور به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی لاستیک سواری در صنعت تایر شناخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت بارز کردستان عنوان کرد: این شرکت با بهره‌مندی از ماشین آلات روز و پرسنل متخصص در استان کرستان، به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولیدی پیشرو در استان در حال فعالیت است.

وی ضمن اشاره به اهمیت رونق تولید در استان کردستان، یادآور شد: با توجه به تاکید چندین ساله مقام معظم رهبری با محوریت تولید، این شرکت در روزهای اخیر با تولید روزانه ۱۶ هزار و ۲۶۰ حلقه به همت پرسنل زحمت کش و تلاشگر خود افتخاری دیگر در تاریخ لاستیک بارز کردستان به ثبت رساند و رکورد تولید ۶ ماهه خود را با توجه به تنوع محصول، افزایش داد.

یوسفی به روند جذب نیروی جدید در شرکت بارز کردستان اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و جذب حدود ۶۰ نفر نیروی انسانی که از طریق آزمون عمومی در ماه‌های اخیر به انجام رسیده و درحال طی شدن مراحل اداری به منظور تکمیل فرآیند استخدام است.

وی با بیان اینکه شرکت در تلاش است میزان تولید خود را افزایش دهد، اظهار کرد: با جذب نیروی انسانی جدید و با توجه به ظرفیت های در اختیار، میزان تولید شرکت تا پایان سال افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بارز کردستان افزود: در راستای تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و قشر معظم کارگری این شرکت نسبت به تبدیل وضعیت پرسنل خود برابر بخشنامه ابلاغی سازمان تامین اجتماعی اقدام نموده است.

وی با اشاره به پیامد و خروجی این اقدام در شرکت بارز کردستان، بیان کرد: این اقدام نه تنها بار مالی برای شرکت ایجاد نخواهد کرد بلکه در راستای افزایش انگیزه بزرگترین سرمایه‌ی خود، یعنی سرمایه‌های انسانی گام برداشته و مصمم است برنامه‌های جدی تری برای بهبود شرایط معیشتی پرسنل خود داشته باشد.

کد خبر: ۱۵۷٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha