۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
تخلیه ۱۹۳هزار و ۵۰۰تن نهاده دامی در بندر شهید رجایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد؛

تخلیه ۱۹۳هزار و ۵۰۰تن نهاده دامی در بندر شهید رجایی

بندرعباس- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه فروند کشتی حامل نهاده‌ دامی به تناژ ۱۹۳ هزار و ۵۰۰ تن شامل جو و ذرت وارد بندر شهید رجایی شده‌اند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی بنادر ودریانوردی هرمزگان،علی‌رضا محمدی‌کرجی‌ران در تشریح آخرین وضعیت واردات کالاهای اساسی در بزرگترین بندر تجاری ایران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه فروند کشتی حامل نهاده دامی به تناژ ۱۹۳ هزار و ۵۰۰ تن شامل جو و ذرت وارد بندر شهید رجایی شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: هم اکنون یک فروند کشتی حامل جو به تناژ ۶۶ هزارتن در بندر شهید رجایی پذیرش و به منظور دسترسی سریع با رویه حمل یکسره درحال تخلیه است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، پیش بینی کرد این محموله ظرف شش روز آینده تخلیه می‌شود.

محمدی‌کرجی‌ران گفت: هم اکنون یک فروند کشتی ۶۶ هزار تنی ذرت در لنگرگاه بندرعباس مستقر است که پس از طی کردن فرآیند بندری و گمرکی در اسرع زمان پهلو می‌گیرد.

وی افزود: در مجموع شش فروند کشتی حامل ۲۱۲ هزار و ۵۳۰ تن کالای اساسی شامل روغن خوراکی، گندم و ذرت در لنگرگاه بندرعباس درحال طی کردن فرآیند اسنادی خود برای پهلودهی و تخلیه محموله‌های خود هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ هزار تن کالای اساسی روزانه در بندر شهید رجایی تخلیه می‌شود که نهاده‌های دامی به صورت حمل یکسره به وسیله ۴۰۰ کامیون بارگیری و به سراسر کشور ارسال می‌شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایرانی DE ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      0 0
      این رقم نهاده که میگید حتی یک درصد هم به دست دام دار نمیرسد