۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی برای راه اندازی خط تولید خودرو در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی برای راه اندازی خط تولید خودرو در مازندران

بابل- سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس گفت: برای تولید و راه اندازی خط جدید تولید خودرو با نام مازندران سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دو تا سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای تولید خط جدید خودرو با نام مازندران در شهرک صنعتی رجه مصوب شد، افزود: این طرح دو هفته قبل مصوب شد و به زودی اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه سال قبل هزار و ۸۰۰ شغل در شهرستان ایجاد شد، گفت: برای راه اندازی این میزان اشتغال ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی تکمیل پروژه های نیمه کاره را جزو اولویت ها بیان کرد و گفت: پروژه اتصال کمربندی به محور قدیم «آمل- بابل» معروف به کمربندی احمدچاله پی پس از ۳۰ سال تکمیل شد و فاز اول تعریض محور و بهسازی جاده کیاکلا در دست اقدام است.

این نماینده مجلس سوخت کشاورزان را از جمله دغدغه ها برشمرد و گفت: مذاکراتی با وزیر نفت و جهاد کشاورزی انجام شده تا این مشکل رفع شود.

سعادتی با اظهار اینکه در حوزه پرداخت جدید یارانه ها، زیرساخت ها هنوز آماده نشده است، افزود: باید زیرساخت های مورد نیاز طرح را فراهم کرد تا دچار مشکلات جدیدی نشویم.

کد خبر: ۱۵۷٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha