۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
فشار بانک‌ها برای جلوگیری از اختصاص ۲۰درصد منابع به ساخت مسکن مغایر شعار رئیس جمهور است
نماینده مردم گچساران در مجلس:

فشار بانک‌ها برای جلوگیری از اختصاص ۲۰درصد منابع به ساخت مسکن مغایر شعار رئیس جمهور است

اخیرا شنیده می‌شود فشارهایی از سوی بانک‌ها بر معاونت اقتصادی رئیس جمهور وارد می‌شود تا الزام قانون جهش تولید مسکن مبنی بر تخصیص ۲۰ درصد منابع بانک‌ها به ساخت مسکن را بردارند.

به گزارش بازار، سید ناصر حسینی‌پور در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از سران قوا به دلیل بررسی موضوع اجاره بهاء مسکن، خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: متاسفانه همچون گذشته ضعف در اطلاع رسانی مشهود است، آیا این شایسته است زمانی که زندگی میلیون‌ها نفر به این مصوبه ارتباط مستقیم دارد به این شیوه اطلاع رسانی شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت یک سال زمان داشت مصوبه را ساماندهی کند، افزود: چرا زمانی دست به اقدام می‌زنید که اوج بحران و جابجایی متاجرین است.

وی عنوان کرد: اخیرا شنیده می‌شود فشارهایی از سوی بانک‌ها بر معاونت اقتصادی رئیس جمهور وارد می‌شود تا الزام قانون جهش تولید مسکن مبنی بر تخصیص ۲۰ درصد منابع بانک‌ها به ساخت مسکن را بردارند و یا در قالب تهاتر نفت اعمال کنند. آیا این موضوع با شعار ساخت رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون مسکن مغایرت کامل ندارد؟

کد خبر: ۱۵۷٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha