۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
تسهیلات رونق تولید استان سمنان ۵۰ درصد افزایش یافت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تسهیلات رونق تولید استان سمنان ۵۰ درصد افزایش یافت

سمنان-تشنه دل، رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۵۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شده که نسبت به سال قبل ۵۰ درصد بیشتر است.

علی تشنه دل در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ستاد رونق و رفع موانع تولید استان سمنان امسال نیز مانند سنوات قبل با رفع موانع و ارائه تسهیلات سعی در تثبیت اشتغال و تولید در استان دارد، تاکید کرد: در نشست‌های هفتگی واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۸۰ واحد صنعتی و کشاورزی تولیدی در استان سمنان از ابتدای سال جاری تسهیلات خود را دریافت کردند، تاکید کرد: مجموعاً ۹۵۰ میلیارد تومان وام رونق تولید به این واحدها داده شده است.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه این میزان وام رونق تولید نسبت به مدت سه ماهه مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد، ابراز کرد: عزم دولت در راستای رفع موانع تولید جدی است تا بتوانیم شرایط را برای اشتغال و رونق تولید در استان مستعد سمنان فراهم سازیم.

تشنه دل همچنین به آخرین نشست ستاد رونق تولید استان سمنان نیز اشاره کرد و گفت: ۱۵ واحد تولیدی برای دریافت ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که در صورت پرداخت تسهیلات به این واحدها یک هزار و ۲۰۰ شغل در استان تثبیت می‌شود.

وی افزود: نقدینگی، بدهی بانکی، مالیات، فقان توان مدیریتی و نیروی کار، کمبود زیرساخت‌هایی مانند آب، تأمین اجتماعی و بدهی‌های کارگری و… از جمله مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان است همچنین برای واحدهای تملک شده از سوی بانک‌ها نیز تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.

کد خبر: ۱۵۷٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha