۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵
نسل جدید چسب های صنعت ساختمان مقاومت بنا را افزایش می دهد
در گفتگو با بازار؛

نسل جدید چسب های صنعت ساختمان مقاومت بنا را افزایش می دهد

گرگان- ریاحی، مدیر نمایندگی فروش شرکت پومکس در گرگان گفت: نسل جدید چسب های مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز و عمران باعث دوام و مقاومت ابنیه و طول عمر بیشتر ساختمان ها می شود.

میثم ریاحی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: طی سال های اخیر چسب های ساختمانی متعددی به صورت فراگیر در ساختمان سازی کاربردی شده است.

مدیر نمایندگی فروش شرکت پومکس در گرگان گفت: به طور معمول با صنعتی شدن زندگی در قرن جدید تحولات زیادی در عرصه های مختلف رخ داده که بخش ساختمان هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی ادامه داد: یکی از مباحث فراگیر در قرن جدید معضل کمبود وقت و ضرورت شتاب بخشیدن در اجرای امور مختلف به ویژه فعالیت های عمرانی و ساختمانی است.

ریاحی افزود: به عنوان مثال در ایجاد سطوح مبتنی بر کاشی در ساختمان سازی در گذشته از سیمان و دوغاب استفاد می شد اما امروزه انواع چسب های ساختمانی باعث افزایش سرعت ساخت سطوح شده است.

مدیر نمایندگی فروش شرکت پومکس در گرگان بیان کرد: بکارگیری کاشی و سرامیک در صنعت معماری امروز جایگاه ویژه‌ای نسبت به گذشته پیدا کرده و توسعه روزافزون این صنعت باعث شده است تا شیوه‌های سنتی نصب کاشی و سرامیک که استفاده از مخلوط سیمان و ماسه بود جای خود را به مواد جدیدتر صنعتی دهد.

ریاحی گفت: برای چسباندن سریع تر و محکم تر انواع کاشی، سرامیک، سنگ های طبیعی و مصنوعی استفاده از چسب سرامیک و کاشی زمان اجرای پروژه های عمرانی را کاهش می دهد.

کد خبر: ۱۵۷٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha