۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
پرداخت مطالبات کارگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

پرداخت مطالبات کارگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است

گرگان- خواجه مظفری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: اجرای قانون و پرداخت مطالبات کارگران برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین منظور نظارت های زیادی در این حوزه انجام می شود.

حسینعلی خواجه مظفری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اجرای قانون و پرداخت مطالبات کارگران برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین منظور نظارت های زیادی در این حوزه انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه تثبیت اشتغال و امنیت شغلی از اصلی ترین اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته هفت هزار و 534 مورد بازرسی به منظور حسن اجرای قانون کار از کارگاه ها و واحدهای صنفی داشته ایم.

وی با تاکید بر این مسئله که دولت سیزدهم توجه ویژه ای به قشر کارگر دارد، افزود: اگر کارگر و کارفرما در محیط کار با مشکلاتی رو به روشوند تلاش کردیم که با ارائه مشاوره مشکلات را مرتفع کرده و اجازه ندهیم حقی از کارگر ضایع شود.

خواجه مظفری ادامه داد: در همین راستا سال گذشته هفت هزار و977 نفر به واحدهای مشاوره این اداره کل مراجعه و از خدمات مشاوره ای در زمینه قوانین و مقررات اداره کار بهره مند شدند.

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: همچنین سال گذشته چهار هزار و 896 مورد بازرسی های دوره ای از کارگاه های مشمول قانون کار و هزار و 309 مورد نیز از مشاغل پرخطر مانند صنعت ساختمان بارزسی انجام شده است.

کد خبر: ۱۵۷٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha