۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
طرح کالابرگ به صورت پایلوت از گرمسار آغاز شد
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

طرح کالابرگ به صورت پایلوت از گرمسار آغاز شد

گرمسار- صفرخانلو فرماندار گرمسار با بیان اینکه این شهرستان پایلوت طرح کالابرگ کشور و استان سمنان شد، گفت: شش نوع کالای اساسی در این طرح پیش بینی شده که در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مهدی صفر خانلو در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اجرای پایلوت کالابرگ و با بیان اینکه مردم تجربه خوبی را از یارانه‌ها پیدا کردند هر چند که این میزان در سال‌های اخیر یکسان بوده و افزایش پیدا نکرده در حالی که در سال‌های اخیر تورم بسیار بالا رفته است، تاکید کرد: ناچیز شدن یارانه‌ها گلایه‌ای بود که مردم داشتند و لذا دولت یارانه‌ها را به کالا اختصاص داده و شش نوع طرح را در زمینه کالابرگ ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دولت قصد دارد با این طرح سفره مردم را نامین و هر تورمی که در سال‌های آتی رخ داد که البته طبیعی است و تورم روز به روز بیشتر می‌شود، مردم دغدغه‌ای نخواهند داشت چرا که شش قلم کالا را با همان قیمت امروز خریداری خواهند کرد.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه ارزش ریالی کالاها کم نمی‌شود چرا که کالا اختصاص خواهد داده شد، گفت: دولت با صداقت و جسارت تمام این طرح را آغاز و مطمئن هستیم که مردم از این طرح استقبال خواهند کرد ما هم تمام قد ایستاده ایم تا طرح در هفته جاری در سراسر گرمسار اجرا شود.

صفرخانلو با بیان اینکه واریز کالا برگ برای یارانه به صورت پله‌ای است و اینگونه نخواهد بود که برای تمام مردم شهرستان گرمسار به یکباره واریز شود، تاکید کرد: باید واریزها به گونه‌ای باشد که صنوف ما نیز توان پاسخگویی مردم را داشته باشند در نتیجه مردم صبوری کنند برای همه آنها این کالابرگ واریز خواهد شد و در طول یک هفته همه از این طرح برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم اطلاعات مورد نیاز درباره این طرح را از رسانه‌های رسمی و مبادی قانونی دریافت کنند، گفت: طبیعی است که هر طرحی وقتی اجرای می‌شود، ممکن است با اخبار غلط هم روبرو شود، لذا مردم به این مسائل دقت نداشته باشند از سوی دیگر باید گفت خوشبختانه زیرساخت‌ها برای این امر مهیا است و مشکلی در زمینه یارانه‌ها و کلابرگ نخواهیم داشت.

کد خبر: ۱۵۷٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha