۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
۳۰ هزار تن کنسانتره دامی در شهرک صنعتی شهرستان چوار تولید می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۳۰ هزار تن کنسانتره دامی در شهرک صنعتی شهرستان چوار تولید می شود

ایلام-زرین چنگ، مدیر تولید شرکت خوراک دام، طیور و آبزیان غرب در شهرک صنعتی شهرستان چوار گفت: سالانه ۳۰ هزار تن کنسانتره دامی در شهرک صنعتی شهرستان تولید می‌شود.

حمیدرضا زرین چنگ در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: واحد تولیدی خوراک دام، طیور و آبزیان غرب در شهرک صنعتی شهرستان چوار در سال ۹۹ با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومان با سرمایه گذاری شخصی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید سالانه این طرح ۳۰ هزار تن کنسانتره دامی با اشتغالزایی ۲۰ نفر است، با توسعه ظرفیت این شرکت می توان برای ۱۵۰ نفر دیگر نیز شغل ایجاد کرد.

زرین چنگ افزود: فعالیت این واحد تولیدی، تولید کنسانتره دامی و طیور است، در سال گذشته ۱۱ هزار تن کنسانتره دامی با کیفیت عالی و قابل رقابت با واحدهای تولیدی در سطح کشور تولید و توزیع شده است.

مدیر تولید شرکت خوراک دام، طیور و آبزیان غرب در شهرک صنعتی شهرستان چوار اضافه کرد: در بخش آبزیان با توجه به محدودیت های واحدهای آبزیان در استان و اینکه بخش آبزیان خیلی فعال نیست، تولیدات این واحد چندان رضایت بخش نبود، در حالی که اگر واحدهای آبزیان در استان فعال باشند تولیدات این بخش در این کارخانه نیز رونق می گیرد.

وی ادامه داد: فعالیت های این واحد تولیدی با حمایت های سازمان جهاد کشاورزی انجام می شود، آنچه که در واحدهای تولیدی هم اکنون مهم است و باید بر روی آن توجه و کار شود سرمایه گذاری است.

زرین چنگ اضافه کرد: با توجه به این قیمت نهاده ها چند برابر شده، سرمایه در گردش کنونی برای این ظرفیت قطعا جوابگو نیست و باید سرمایه در گردش افزایش داده شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha