۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اهدا شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ایلام:

۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اهدا شد

ایلام- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ایلام گفت: امسال ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد زارع ظهر یکشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نوع عروسان در شهرستان ملکشاهی که به یاد و گرامی داشت سردار شهید غیوری زاده برگزار شد، با اشاره به اینکه گروه های جهادی در شهرستان ملکشاهی به خوبی پای کار هستند، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب حاکم بر کشور هزینه زندگی بسیار گران شده و برخی جوانان توان تهیه جهیزیه جهت تشکیل زندگی مشترک را ندارند و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اهدا جهیزیه سعی دارد در تامین حداقل های زندگی به زوجین کمک کند و زمینه تشکیل زندگی مشترک جوانان رافراهم کند.

وی، مردم را ولی نعمت مسئولان دانست و تصریح کرد: ستاد اجرایی در سطح استان فعالیت های زیادی از جمله محرومیت زدایی انجام می دهد و هر کجا نیاز بوده با تمام توان ورود کرده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان ایلام با تاکید بر اینکه در زمینه رفع فقر و کمک به نیازمندان حفظ شخصیت، آبرو و حیثیت افراد مراجعه کننده برای ستاد بسیار مهم است، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در کنار نیازمندان است و تا پایان امسال ۱۰۰ مورد جهیزیه دیگر هم به زوج های جوان اهدا خواهد شد.

وی، در ادامه به فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، برای اربعین امسال اشاره و گفت: در زمینه رفع مشکلات اربعین در سطح استان اقدامات خوبی بخصوص در زمینه تامین آب شرب و سایبان جهت رفاه زائران اربعین در مرز مهران انجام شده و در تلاش هستیم که بستر مناسبی در استان جهت تردد راحت و آسان زائران از مرز مهران انجام دهیم.

وی، در ادامه به برگزاری برنامه لیگ احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام که نسبت به تجهیز سالن ها و مکان های ورزشی استان اقدام نموده اشاره و گفت: استعداد های بسیار خوبی در حوزه های مختلف ورزشی در شهرستان ملکشاهی وجود دارد که با ایجاد زیر ساخت تربیتی مناسب می توان به یکی از قهرمان پرورترین شهرهای کشور تبدیل شود.

زارع ادامه داد: تجهیز سالن های ورزشی جهت ارتقاء استعداد های ورزشی بسیار مهم و حائز اهمیت است که ستاد اجرایی در این زمینه هر آنچه در توان داشته باشد انجام می دهد.

کد خبر: ۱۵۷٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha