۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
ظرفیت ۱۹۰ آب بندان بابل برای گردشگری استفاده نمی شود
در گفتگو با بازار؛

ظرفیت ۱۹۰ آب بندان بابل برای گردشگری استفاده نمی شود

بابل- نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه اراده ای در بخش گردشگری وجود ندارد، گفت: از ظرفیت ۱۹۰ تالاب این شهرستان برای گردشگری استفاده نمی شود.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ️در بابل اراده‌ای در بخش گردشگری وجود ندارد،افزود: از ظرفیت ۱۹۰ تالاب در این شهرستان استفاده بهینه نمی‌شود به عنوان نمونه بودجه ۱۰۰ میلیاردی گرفته می‌شود ولی اراده‌ای وجود ندارند تا عملیات اجرایی انجام شود.

وی درباره برخورد با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز نیز افزود: به اسم دفاع از منابع طبیعی عرصه را بر کشاورزان و دامداران تنگ کردند و با توجه به مصوبه جدید خانه‌های بومیان نباید تخریب شود.

سعادتی درباره مشکل شهرک صنعتی لاله آباد گفت: ️مسئله حفر چاه‌های عمیق در شهرک صنعتی لاله‌آباد به ویژه پتروشیمی آلودگی زیست محیطی آن که بلای جان کشاورزان شده، از جمله دغدغه ها است زیرا جانمایی مکان این چنینی در لاله‌آباد از ابتدا اشتباه بود و نباید حق کشاورزان ضایع شود.

ا️ین نماینده مجلس گفت: در مورد آلایندگی شهرک های صنعتی بارها تذکر داده‌ایم و موظف کردیم تا به‌زودی شهرک‌ها دارای تصفیه‌خانه شوند تا زندگی عادی مردم آسیب نبینند.

کد خبر: ۱۵۷٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha