۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
مسئولان به مسئله مالیات به عنوان دغدغه مهم کسبه رسیدگی کنند
نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس:

مسئولان به مسئله مالیات به عنوان دغدغه مهم کسبه رسیدگی کنند

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس با درخواست از رئیس جمهور در راستای رفع دغدغه بازنشستگان، گفت: نابسامانی پیرامون کالاهای اساسی هرچه سریع تر رفع شود.

به گزارش بازار، سیدموسی موسوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: گرانی امان مردم را بریده است لذا باید قانون مجلس در خصوص کالاهای اساسی که اجرای سیستم جبرانی برای مصرف کنندگان است به جای پرداخت نقدی اجرا شود و درخواست دارم با ورود جدی و استفاده از همه ظرفیت ها نابسامانی پیرامون کالاهای اساسی با اجرای کامل قانون بودجه ۱۴۰۱ رفع شود.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور، ادامه داد: خواهشمند هستم در راستای رفع دغدغه های بازنشستگان عزیز اقدام عاجل به عمل آورید.

وی همچنین با تذکر به وزیر آموزش و پرورش و دولت افزود: مجلس به وظیفه خود عمل کرد و طرح رتبه بندی معلمان را به تصویب رساند و شورای نگهبان نیز آن را تائید کرد لذا اکنون تقاضا دارم در اجرای این قانون و رفع دغدغه های فرهنگیان عزیز تسریع و تعجیل شود.

موسوی با تذکر به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: محور شیراز- فیروزآباد به عسلویه محوری ملی و پرترافیک و پرخطر است و هر روز شاهد داغدار شدن خانواده ها در این مسیر هستیم لذا خواهش می کنم با فوریت و تامین اعتبارات کافی، ساخت باند دوم این مسیر اجرا شود و با تعجیل فراوان به اتمام برسد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تذکر به وزیر اقتصاد، تاکید کرد: کسبه عزیز یعنی همان هایی که در عرصه های مختلف به ویژه دفاع مقدس و کرونا مانع زدایی وگره گشایی کرده اند نسبت به مسئله مالیات بسیار دغدغه مند هستند لذا باید هر چه سریع تر دغدغه این عزیزان برطرف شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha