۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
بهترین مقاصد برای یک سفر تابستانی دو نفره

بهترین مقاصد برای یک سفر تابستانی دو نفره

با گرم شدن هوا و شروع فصل تابستان اتفاقی نو در هر سال روی داده و آن نیز سرسبز شدن دامن طبیعت و امکان سفر به نقاط مختلفی از کشور است.

به گزارش بازار، با گرم شدن هوا و شروع فصل تابستان اتفاقی نو در هر سال روی داده و آن نیز سرسبز شدن دامن طبیعت و امکان سفر به نقاط مختلفی از کشور است. تابستان همراه با گرمای خود امکانی راحت‌تر برای سفر به اقصا نقاط ایران را ایجاد کرده و این فصل را به فرصتی مناسب برای گردش در دیدنی‌ترین جاهای کشور تبدیل کرده است. با توجه به آب و هوای ایران و قرار گرفتن آن در جغرافیایی خاص، سبب شده تا هر شهری و منطقه‌ای در این کشور آب و هوای خاص خود را داشته باشد.

ایران در فصل تابستان در تمامی مناطق گرمای بسیاری را تجربه نمی‌کند و در شهرهای مختلفی تابستان با نسیمی خنک و آسمانی آبی همراه است. در این مطلب از سفرانه بهترین مقاصد برای یک سفر تابستانی دو نفره را معرفی کرده تا بتوانید از این فصل گرم بهترین استفاده را با لذت سفر کردن ببرید. سفرانه سایت آنلاین رزرو هتل در سرتاسر ایران است که بهترین قیمت‌ها را برای تمامی هتل‌های در شهرهای مختلف در کحشور در نظر گرفته است. با مراجعه به سایت سفرانه می‌توانید مناسب‌ترین هتل در هر شهر به صورت آنلاین رزرو کرده و از اقامت خود لذت ببرید.

کردستان

کردستان مناسب‌ترین گزینه برای سفر داخلی در ایران در تابستان است. این خطه زیبا علاوه بر داشتن آب و هوایی بسیار عالی برای سفر در تابستان، دارای مناطق دیدنی بسیار زیادی هم هست. برای سفر به کردستان می‌توان مناطقی مانند منطقه اورامانات، دریاچه زریوار، کوه آبیدر، دشت بیلو، رود سیروان، آبشارهای چهل چشمه و روستا سلین در نظر گرفت.

اردبیل

اردبیل به شهر بدون کولر معروف است! در این شهر حتی در روزهای گرم مرداد که در تهران بدون سیستم های خنک کننده نمی‌توان دما را تحمل کرد، هیچ سیستم برودتی فعال نیست. اردبیل همیشه آب و هوایی خنک دارد و اگر به دنبال لمس خنکای باد در بین تلالو خورشید هستید حتما اردبیل را برای سفر دو نفره خود در تابستان انتخاب کنید.

طبیعت اردبیل در فصل تابستان آن چنان دیدنی است که مثال آن را در هیچ جای دیگر ایران نمی‌توان مشاهده کرد. برای سفر به اردبیل در فصل تابستان بهتر است به مکان‌هایی مانند دریاچه نئور، آبشار هشتجین، آبشار چالاچوخور، منطقه حفاظت شده مغان، جنگل فندقلو، چشمه های بهشتی بولاغلار و دریاچه شورابیل در شهر اردبیل سر بزنید.

بهترین مقاصد برای یک سفر تابستانی دو نفره

تبریز

در امتداد کوه‌های سهند و در گوشه‌ای ترین قسمت شمالی ایران می‌توان یکی از بهترین مقاصد سفر تابستانی دو نفره را تجربه کرد. شهر زیبا و تاریخی تبریز در بین وهستان‌های خنکی قرار گرفته که بهترنی موقعیت را برای تجربه خنکای هوا در فصل تابستان ایجاد کرده است.

سفر بهاری به تبریز را با دیدار از منظر دیدنی و جنگل‌های اطراف شهر، موزه‌ها و مشهورترین بازار جهان آغاز کنید. برای شناخت بیشتر جاهای یددنی این شهر در تابستان سفرانه مکان‌های مانند تله‌کابین و تفرجگاه عون‌بن‌علی، جنگل ارسباران، روستای زنوزق تبریز، کویر قوم تپه تبریز، روستا کندوان، آبسار اسکندر و جزیره کبودان را پیشنهاد می‌کند.

برای رزرو بهترین هتل تبریز نیز می‌تاوند به سایت سفرانه مراجعه کرده و با بهترین قیمت و دریافت تمامی اطلاعت لازم در مورد هتلهای تبریز اقامت خود را برای سفر تابستانی دو نفره به این شهر حتمی کنید.

بهترین مقاصد برای یک سفر تابستانی دو نفره

مشهد

یکی از شهرهای شلوغ توریستی در ایران شهر مشهد است. در فصل تابستان به دلیل تعطیلات درسی دانش آموزان و تعطیلی شغلی برخی مشاغل، مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. هوا در فصل تابستان گرم و خشک است و گاهی گرما به اوج خود می رسد که دمایی حدود ۴۰ درجه می باشد. اما با این حال شلوغ ترین فصل سفر به این شهر دوست داشتنی تابستان است که مورد استقبال بسیاری از توریست ها قرار می گیرد.

قطعا سفر به مشهد با زیرات حرم امام رضا(ع) همراه خواهد بود و زیارت حضرت رنگی دیگر به سفر تابستانی ما خواهد داد. پس از زیارت از حرم امام رضا می‌توانید سری هم به طبیعت منحصر به فرد خراسان رضوی در تابستان بزنید. مجموعه کوهسنگی، باغ گیاه‌ شناسی مشهد، پارک وکیل آباد، مجموعه‌های آبی مختلف، چالیدره، طرقبه و شاندیز، پارک ملی چهل بازه و پارک جنگلی طرق از دیدنیهای مشهد در فصل تابستان است.

برای رزرو مناسب‌ترین هتل مشهد نیز حتما سری به سایت سفرانه بزنید تا از تخفیف‌های تابستانی این سایت برای رزرو هتل‌های مشهد جا نمانید.

چهارمحال بختیاری

اگر کمی به مرکز ایران و حاشیه رشته کوه زاگرس و دنا توجه کنید مناطقی سرسبز و زیبا را در فصل گرم تابستان پیدا خواهید کرد که نمونه آن را در هیچ جایی نخواهید دید. استان کوچک و محروم چهارمحال بختیاری جزو همان جاهای دیدنی ایران در فصل تابستان است که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. آب و هوای خوب چهارمحال و بختیاری در بین تمام مردم ایران زبان زد خاص و عام است و جاذبه هایی بسیار زیبا و دیدنی دارد. این استان سرشار از آبشارها، چشمه ها، غارها و پارک های فوق العاده زیبای طبیعی است.

برخی از دیدنی‌های این استان زیبا شامل موارد زیر است؛ آبشار آتشگاه، شهر کوهرنگ، آبشار تونل کوهرنگ، آبشار دره عشق، پارک جنگلی پروز، غار یخی چما، غار یخی چما، منطقه حفاظت شده سبز کوه، پارک ملی تنگ صیاد و دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ است.

بهترین مقاصد برای یک سفر تابستانی دو نفره

کد خبر: ۱۵۷٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha