۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
رشد ۲۷ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان آذربایجان‌شرقی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

رشد ۲۷ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان آذربایجان‌شرقی

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از رشد ۲۷ درصدی اعتبارات هزینه‌ای استان در بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه‌ای کشور هم به همین میزان رشد دارد.

به گزارش بازار، محمد فرشکاران اظهار کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر یک‌هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان است که حدود یک‌هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان عمومی و ۳۳ میلیارد تومان نیز مربوط به ردیف اختصاصی خواهد بود.

وی افزود: ۷۰ درصد اعتبارات هزینه ای برای پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و ۳۰ درصد نیز سایر اعتبارات هزینه‌ای را شامل می شود.

فرشکاران تصریح کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۷ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و رشد اعتبارات هزینه‌ای کشور نیز به همین میزان بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان را در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: میزان رشد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و کشور در سال ۱۴۰۱ به ترتیب ۲۵ و ۲۳ درصد است.

وی متذکر شد: عملکرد تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه. ای استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۵ درصد یعنی یک‌هزار میلیارد تومان است که ۱۹ درصد از این تخصیص ۵۵ درصدی نقدی و ۳۶ درصد نیز به صورت اوراق بوده است.

کد خبر: ۱۵۷٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha