۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
طرح ساماندهی کارکنان دولت پیگیری می‌شود| پایین بودن شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی مازندران
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

طرح ساماندهی کارکنان دولت پیگیری می‌شود| پایین بودن شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی مازندران

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر ساماندهی نیروهای اداری گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت هفته آینده در مجلس پیگیری می شود.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه دولت و مجلس با برنامه‌ریزی دقیق در تلاش است تا کارها به نحو احسن پیش برود، اظهار کرد: طرح ساماندهی کارکنان هفته آینده در صحن مجلس پیگیری می‌شود.

وی با اعلام اینکه مردم از ما انتظار بهبود وضعیت را دارند، تصریح کرد: نگاه مجلس حل مشکلات به ویژه برای قشر ضعیف و کم برخوردار جامعه است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه قدرت خرید مردم نباید پایین بیاید، ادامه داد: دولت و مجلس تلاش می‌کند امنیت غذایی مردم آسیب نبیند.

وی با اشاره به ظرفیت های بزرگ مازندران در بخش کشاورزی و مرکبات از استان به عنوان قطب تولیدات کشاورزی یاد کرد و گفت: در حوزه دانش بنیان با توجه به مزیت اصلی بخش کشاورزیث باید به گونه ای عمل کنیم که شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی افزایش یابد.

زراعی ادامه داد: در حال حاضر تعداد شرکت های دانش بنیان بخش کاورزی در پارک علم وفناوری مازندران ۱۰ تا ۱۲ شرکت بوده که اندک است.

کد خبر: ۱۵۷٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha