۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
طرح های اضطراری آبرسانی در ۶ شهرستان گلستان اجرا می شود
معاون آب منطقه ای گلستان:

طرح های اضطراری آبرسانی در ۶ شهرستان گلستان اجرا می شود

گرگان- گیلک، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: طرح های اضطراری آبرسانی در شش شهرستان گلستان تا تابستان اجرا شده و در این راستا ۲۱۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شرب این مناطق اضافه خواهد شد.

داود گیلک در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با افزایش اعتبارات آبرسانی طی یک سال گذشته و به ویژه در سفر اخیر ریاست جمهور به استان، شرکت آب منطقه ای در تلاش است، طرح های اضطراری آبرسانی را در شهرهای مختلف استان تا تابستان امسال اجرا کند که با انجام این طرح حدود ۲۱۰ لیتر بر ثانیه به شبکه شرب در شهرستان های کلاله، آزاشهر و رامیان، گنبدکاووس و نوار مرز و بندرترکمن و گمیشان اضافه می شود.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: در شهرستان کلاله با اجرای طرح خط انتقال آقسو و حفر و تجهیز چاه شماره شش که تا تابستان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، بیش از ۳۰ لیتر بر ثانیه به آب شهر کلاله اضافه می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان گنبدکاووس و نوار مرز هم با افزایش ظرفیت آبدهی به میزان ۶۰ لیتر در ثانیه، تامین آب شرب شهر افزایش خواهد یافت و در همین راستا سه حلقه چاه در ابتدای تیرماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

گیلک بیان کرد: در شهر رامیان حفر و تجهیز چاه مسکن مهر و در شهر آزادشهر حفر و تجهیز واتصال سه حلقه چاه به شبکه، تکمیل مخزن ۱۰ هزارمترمکعبی و احداث خط انتقال به آزادشهر و حفر و برقرسانی یک حلقه چاه برای شهر خان ببین از جمله مهم ترین پروژه های آبرسانی است که تا تابستان امسال به بار می نشیند و در مجموع با این اقدامات حدود ۱۰۰ لیتر بر ثانیه به شبکه شرب این سه شهر اضافه می شود.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان تصریح کرد: در شهرهای گمیشان و بندرترکمن هم حفر و تجهیز یک حلقه چاه را تا تابستان سال جاری به انجام خواهد رسید که به میزان ۲۰ لیتر بر ثانیه به آب شرب این شهرها اضافه می شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha