۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
افزایش میزان مبادلات تجاری ایران و قطر| لغو ممنوعیت ورود لنج‌های چوبی به قطر باعث رونق تجارت می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد

افزایش میزان مبادلات تجاری ایران و قطر| لغو ممنوعیت ورود لنج‌های چوبی به قطر باعث رونق تجارت می‌شود

خرمشهر- فرطوسی، عضو هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر گفت: تا پایان سال جاری به نتایج قابل توجهی در گسترش میزان مبادلات تجاری با قطر دست می‌یابیم.

امین فرطوسی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سفر اخیر هیات تجاری ایران به قطر آغازگر دور جدید از ارتباط بین تجار دو کشور است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میزان مبادلات تجاری بین ایران و قطر بسیار کمتر از حد انتظار است، افزود: به طور حتم سفر هیات اقتصادی ایران به قطر گسترش روابط تجاری بین دو کشور را به دنبال دارد و می‌توان انتظار داشت تا پایان سال به نتایج قابل توجهی در گسترش میزان مبادلات تجاری دست یابیم.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر لغو ممنوعیت ورود لنج‌های چوبی به قطر را سبب رونق تجارت با قطر دانست و گفت: تا پیش از همه گیری کرونا از آنجایی که صادرات بسیاری از کالاهای نیمه حجیم و کوچک از ایران به قطر از طریق لنج‌های کوچک صورت می‌گرفت، بعد از ممنوعیت ورود این شناورها به قطر صاحبان این لنج‌ها نیز دچار ضرر و زیان فراوان شدند.

عضو کمیسیون توسعه صادرات ایران تاکید کرد: لغو ممنوعیت ورود لنج‌های چوبی به قطر نویدبخش روزهای پررونق تجارت نسبت به ایام همه گیری کرونا خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۷٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha