۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
پشت پرده استعفای وزیر کار؛ مدیریت شستا به افرادی نالایق سپرده شد
عضو کمیسیون بودجه با بازار مطرح کرد

پشت پرده استعفای وزیر کار؛ مدیریت شستا به افرادی نالایق سپرده شد

جبارکوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر کار نتوانست درباره تحولات اقتصادی صورت گرفته آمار و ارقام دقیقی در زمینه دهک بندی یارانه بگیران به دولت ارائه دهد.

جبارکوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به دلایل استعفای عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفا اجتماعی گفت: استعفای عبدالملکی پیرو چندین مشکل مطرح شد.

وی با اشاره به مشکلات داخلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مشکلات داخلی وزارتخانه کار و رفاه بیش از پیش به عبدالملکی ضربه زد لذا ما کمتر مشاهده کرده بودیم که کارکنان یک وزارتخانه برعلیه وزیر مربوطه تحصن کنند و این مدیریت، مدیریتی بسیار شکننده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقات رخ داده حاکی از این بود که کارکنان وزارتخانه با وزیر مربوطه هماهنگ نبودند، بیان کرد: دومین اشتباه وزیر کار این بود که ۹۰ درصد از مدیران خود را از بیرون از مجموعه به خدمت گرفت.

سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به هر حال این وزارتخانه نیروهای انقلابی زیادی داشت و وزیر مربوطه می توانست از متن وزارتخانه مدیرانی را انتخاب کند که هم شناخت کافی از وزارتخانه داشتند و هم اینکه فعالیت ها را سرعت بدهند.

این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین وزیر کار نتوانست درباره تحولات اقتصادی صورت گرفته آمار و ارقام دقیقی در زمینه دهک بندی یارانه بگیران به دولت ارائه دهد و این یک ضعف بزرگی بود.

وی تاکید کرد: عبدالملکی مدیریت شرکت هایی همچون شستا را به افرادی داد که این افراد از توانایی لازم برخوردار نبودند.

این نماینده مجلس ادامه داد: شرایطی که وزیر کار ایجاد کرده بود یا مجلس باید وی را استیضاح می کرد و یا باید خودش استعفا می داد که این مهم صورت پذیرفت و به نظر بنده حرکت عاقلانه ای بود.

کد خبر: ۱۵۶٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha