۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
مشکلات آبی اصفهان را آزرده کرده است| برنامه‌های دولت برای مدیریت آب
رئیسی در اصفهان:

مشکلات آبی اصفهان را آزرده کرده است| برنامه‌های دولت برای مدیریت آب

اصفهان - رئیسی؛ رئیس جمهور گفت: دولت برای رفع مشکل آب اصفهان برنامه دارد که با کمک مسئولان و مردم استان قابل اجرا است؛ آب به نوعی از مدیریت نیاز دارد که مردم در اعمال این مدیریت همراه دولت خواهند بود.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح پنج‌شنبه در بدو ورود به اصفهان اظهار کرد: اصفهان استان ایثار و شهادت، علم، فرهنگ و هنر، دین‌مداری و ولایت‌مداری و مهد پرورش فلاسفه، حکما، فقها و سرداران رشید است. چهره‌های بسیاری در این استان سربرآورده‌اند که نه تنها برای اصفهان بلکه برای کشور و جهان اسلام افتخار محسوب می‌شوند.

وی اصفهان را سرزمین استعدادها خواند و افزود: نقش این استان در دفاع مقدس مثال‌زدنی است؛ وجود ۲۳ هزار شهید و ۵۰ هزار ایثارگر گواه برای این است که استان اصفهان استان انقلاب بوده و این ویژگی‌ها برای همه به ویژه ما مسئولان ایجاد مسئولیت می‌کند.

مشکلات مربوط به آب شرب اصفهان را آزرده کرده است
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید نسبت به این استان توجه خاص داشت تا مردم آن رنج نبینند و مشکلات آنان را اذیت نکند، خاطرنشان کرد: پیش از این سفر مشکلاتی که اصفهان از آن رنج می‌برند احصا شده است؛ اصفهان ظرفیت‌های بالایی در کشاورزی و گردشگری و نیروی انسانی کارآمد و تحصیل‌کرده دارد، قطب صنعتی است و می‌تواند به خوبی قطب علم و فناوری شود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه مشکلات مربوط به آب شرب و کشاورزی بیش از هر چیز اصفهان را آزرده کرده است، گفت: دولت برای رفع این مشکل برنامه دارد که با کمک مسئولان و مردم اصفهان قابل اجرا است. آب در استان به نوعی از مدیریت نیاز دارد که مردم در اعمال این مدیریت همراه دولت خواهند بود.

پروژه‌های نیمه تمام اصفهان به سامان می‌رسد
وی با بیان اینکه در این خصوص اعتباراتی نیز در نظر گرفته شده است، ادامه داد: طرح‌هایی از دهه ۶۰ تاکنون در اصفهان وجود دارد که هنوز به سامان نرسیده است. یکی از رنج‌های مردم پروژه‌های نیمه تمام است که نطیر آن را در تمام استان‌ها داریم؛ بدین سبب سفرهای استانی منشا آغاز طرح‌های جدید نیست بلکه عمده برنامه‌ها در راستای نهضت به سامان رساندن پروژه‌های گذشته است.

رئیس جمهور گفت: در این خصوص از علما و مسئولان استان اصفهان نظرخواهی شده است که نتیجه آن در جلسه شورای اداری اعلام شده و امیدواریم خبرهای خوبی در مصوبات این سفر وجود داشته باشد.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha