۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
ثبت رکورد تولید مجموعه بدنه‌های کوییک

ثبت رکورد تولید مجموعه بدنه‌های کوییک

مدیرعامل سایپاپرس، از ثبت رکورد تولید مجموعه بدنه‌های کوییک خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، سید مهدی حسینی پور گفت: شرکت سایپاپرس با تولید ۸۰۰ عدد از مجموعه بدنه‌های جانبی کوییک در یک شیفت به رکورد جدیدی دست یافت.

وی افزود: شرکت سایپاپرس به عنوان بزرگترین و پیشرفته‌ترین شرکت تولید قطعات و مجموعه‌های پرسی بدنه خودرو در کشور به منظور تحقق شعار سال و در راستای اهداف و برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا و افزایش میزان عبور مستقیم تولید، ۸۰۰ عدد مجموعه بدنه‌های جانبی را در یک شیفت تولید کرد و رکورد جدیدی به ثبت رساند.

وی اضافه کرد: از مهمترین دلایل رشد تولید مجموعه بدنه‌های کوییک می‌توان به اجرای برنامه‌های بهبود بهره وری، افزایش کیفیت در راستای تحقق سیاست‌های کلان گروه سایپا درخصوص افزایش میزان تولید خودروی کوییک، افزایش بهره وری و کاهش توقفات مجاز و غیر مجاز اشاره کرد.

مدیرعامل سایپاپرس گفت: هم اکنون تولید مجموعه بدنه‌های جانبی خودروی کوییک در شرکت سایپاپرس با سطح کیفی بسیار خوب در حال تولید است و اجرای سیاست‌های تولیدی گروه سایپا و استفاده مناسب از ظرفیت‌های تولیدی و پشتیبانی باعث ثبت این رکورد شده است.

مدیرعامل شرکت سایپاپرس ادامه داد: بدون شک تلاشگران سایپاپرس در عرصه تولید، در راستای کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری، تولید محصولات منطبق با استانداردهای ابلاغی گروه سایپا، در راستای ارتقاء کیفیت، استفاده از آخرین دستاوردهای فناوری و جلب رضایت مشتریان تلاش خواهند کرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha