۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
محدودیت‌های واردات برنج برداشته شد| توزیع روزانه نهاده های دامی
وزیر جهاد کشاورزی:

محدودیت‌های واردات برنج برداشته شد| توزیع روزانه نهاده های دامی

اصفهان - ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: محدودیت های واردات برنج به کشور برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدجواد ساداتی نژاد عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر هیئت دولت به استان اصفهان اظهار داشت: بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بخش های مختلف کشاورزی استان اصفهان در این سفر اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات در بخش های مختلف دامداری، باغداری، کشاورزی و غیره اختصاص می یابد، ابراز داشت: یکی از مهمترین مشکلات موجود در سطح کشور بحران بی آبی است و از این رو اصلاح الگوی کشت و توسعه کشت گلخانه ای یک موضوع مهم و مورد توجه برای اختصاص اعتبارات است.

کشت گیاهان کم آب بر مورد توجه فعالان صنعت کشاورزی قرار گیرد
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه لازم است با توجه به اقلیم خشک ایران کشت گیاهان کم آب بر مورد توجه فعالان صنعت کشاورزی قرار گیرد، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی از تمام طرح های دانشگاهی و پژوهشی با این موضوع حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای اصلاح الگوی کشت وزارت جهاد کشاورزی از تولید غلات و گیاهان پایه در سطح کشور حمایت می کند، گفت: در مورد تامین نهاده های دامی وضعیت کشور مطلوب است.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از چهار میلیون تن تامین نهاده های دامی در گمرکات کشور وجود دارد، افزود: این نهاده ها روزانه ترخیص و به شکل هدفمند در سطح کشور توزیع می شود.

مهمترین اهداف وزارت جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی مردم است
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف وزارت جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی مردم است، خاطرنشان کرد: به این منظور محدودیت های موجود برای واردات برنج در کشور برداشته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت های دولت رسیدگی به وضعیت معیشتی اقشار کم درآمد کشور است، تاکید کرد: به این منظور طرح هایی از سوی دولت به مرحله اجرا در آمده که از آن جمله می توان به نگاه متفاوت تر دولت به سه دهک پایین جامعه در بحث اعطای یارانه نقدی اشاره کرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha