۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۵
وزارت کار با شعار اداره نمی شود
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

وزارت کار با شعار اداره نمی شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: دولت باید بدون تعارف فردی را برای وزارت تعاون انتخاب کند که بتواند مشکلات کنونی در حوزه‌های مختلف مرتبط با این وزارتخانه را حل کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحیم زارع، در واکنش به استعفا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: وزیر تعاون تشخیص داد نمی‌تواند مهره موثری در این حوزه باشد و باید فردی اداره این وزارتخانه را برعهده بگیرد که به تمام زمینه های مرتبط با این وزارتخانه اعم از اقتصادی، بودجه‌ای، بازنشستگی، کارگری، فقر و بیکاری و... و. اشراف داشته باشد و برنامه‌هایی ارائه دهد که با اجرای آنها در جامعه نشاط ایجاد شود. از سوی دیگر باید مناسبات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و پروتکل‌های اجرایی کشور را بشناسد و در کوتاه مدت برنامه‌ای برای رفع مشکلات بازنشستگان و کارگران ارائه دهد.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزیر کار باید بتواند با سازمان برنامه و بودجه تعامل خوبی داشته باشد ضمن اینکه باید هم خوب نگاه کرده، هم فکر کرده و هم عمل کند چرا که اگر بخواهد تنها با شعار دادن به اداره این وزارتخانه بپردازد مشکلات کنونی باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: دولت باید بدون تعارف فردی را انتخاب کند که بتواند مشکلات کنونی در حوزه‌های مختلف مرتبط با این وزارتخانه اعم از صندوق‌های بازنشستگی و هلدینگ‌های زیرمجموعه وزارت کار را حل کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بتواند در جهت رفع معضلات کنونی در حوزه‌های اجتماعی به ویژه تامین اجتماعی کار کند نه اینکه اقدامات نمایشی انجام دهد چرا که بدترین درد برای یک جامعه این است که مسئولانشان به ارزش‌ها، آرمان‌ها و احساسات مردم توجه نکنند و تنها به ارائه گزارش‌های بی‌پایه و اساس اکتفا کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت نباید فردی را برای اداره این وزارتخانه انتخاب کند که تنها با شعار دادن سعی در کسب رای اعتماد از مجلس داشته باشد چرا که در چنین شرایطی به کشور و بدنه دولت آسیب وارد می‌کند.

کد خبر: ۱۵۶٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha