۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
امسال تعطیلی کارخانه های سیمان در زنجان را نخواهیم داشت
رئیس سازمان صمت زنجان:

امسال تعطیلی کارخانه های سیمان در زنجان را نخواهیم داشت

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: بر خلاف سال گذشته، امسال تعطیلی کارخانه های سیمان را نخواهیم داشت و این کارخانه می توانند با ۵۰ درصد برق مورد نیاز فعالیت کنند.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی در حوزه تولید، احیای واحدهای تعطیل است،گفت: تا می توایم برای احیای این واحدها سرمایه گذاری کنیم.

وی اظهار کرد: در سطح استان یک سری از کارخانه ها به دلیل مسائل مدیریتی و با نظر خود ماکیت و یک سری هم به دلیل مشکلات حقوقی غیرفعال هستند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه ۶۰ واحد تولیدی در استان که اغلب واحدهای کوچک را در برمی گیرد، به دلایل حقوقی به تملک بانکها درآمده اند،گفت: کمیته مشخصی برای تعیین تکلیف این واحدها در استان تشکل می شود تا ظرف مدت حداکثر ۲ ماه، این واحدها راه اندازی و احیا شود.

فغفوری تاکید کرد: در خصوص واحدهایی که امکان تعدیل ۳۰ درصد برق در آنها وجود دارد، به شرکت توزیع نیروی برق اعلام شده که این واحدها با مدیریت خودشان قطعی برق هفته ای یک روز( ۱۲ تا ۱۵ ساعت) داشته باشند.

وی ادامه داد: فعالیت ۲ کارخانه سیمان استان در راستای مدیریت مصرف برق، قرار است به صورت تلفیقی باشد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان ،افزود:، گفت: بر خلاف سال گذشته، امسال تعطیلی کارخانه های سیمان را نخواهیم داشت و این کارخانه می توانند با ۵۰ درصد برق مورد نیاز فعالیت کنند.

فغفوری افزود: برای تلفیق فعالیت ۲ کارخانه سیمان استان طوری برنامه ریزی می کنیم که وقتی یک کارخانه در حوزه کرلینکر فعالیت می کند، کارخانه دیگر در خال فعالیت آسیاب باشد تا هر ۲ کارخانه بتوانند با ظرفیت خوب کار کنند.

کد خبر: ۱۵۶٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha