۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری استان سمنان و ترکیه منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری استان سمنان و ترکیه منعقد شد

شاهرود- رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری استان و ترکیه برای همکاری بیشتر در زمینه‌های مهندسی نرم‌افزار، کشاورزی و انرژی منعقد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان، محسن نظری با بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری استان سمنان و ترکیه برای همکاری بیشتر در زمینه‌های مهندسی نرم‌افزار، کشاورزی و انرژی منعقد شد، تاکید کردک این تفاهم‌نامه همکاری با پارک« ATEK Teknokent » کشور ترکیه بسته شد.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری کشور ترکیه در زمینه‌های مهندسی نرم‌افزار، کشاورزی و انرژی تمرکز جدی دارد، ابراز داشت: این مجموعه جزو ۱۰ پارک برتر کشور ترکیه بشمار می‌رود.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه کشاورزی نسل جدید از جمله ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قدرتمند این پارک است، تاکید کرد: برگزاری رویدادهای تخصصی مشترک و ایجاد دفتری از پارک فناوری این کشور در پارک استان سمنان از جمله موارد پیگیری و مطرح شده است.

نظری اظهار داشت: دسترسی به بازار ترکیه برای شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان از مهمترین اهداف اجرای این تفاهم نامه محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha