۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰
مطالعه سامانه انتقال آب صنعت از سدهای گلستان به اتمام رسیده است
مدیرعامل آب منطقه ای گلستان:

مطالعه سامانه انتقال آب صنعت از سدهای گلستان به اتمام رسیده است

گرگان- حسینی، مدیرعامل آب منطقه ای گلستان گفت که مطالعه سامانه انتقال آب صنعت از سدهای استان به اتمام رسیده است.

سید محسن حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: یکی از عوامل و زیرساخت‌های استقرار صنایع، وجود آب کافی و باکیفیت مطلوب بوده و در این راستا شرکت آب منطقه ای گلستان تلاش می کند تا از صنایع حمایت کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در طرح سامانه انتقال آب صنعت، قسمتی از نگرانی بخش صنعت در خصوص تامین آب حل شده و از طرف دیگر ظرفیت معطل مانده سدها به عنوان تامین کننده آب صنعت مورد استفاده قرار گرفته و توجیه اقتصادی آنها به حد مورد انتظار خواهد رسید.

حسینی افزود: برای تامین آب صنایع در استان، دو برنامه مطرح شد که یکی سامانه انتقال آب صنعت از سد نرماب و گلستان و بوستان است که مطالعات آن کامل شده و می توانیم در اختیار سرمایه گذارانی قرار دهیم که یا خودشان صاحب صنعت هستند و یا اینکه می توانند سرمایه گذار باشند و این خط انتقال را اجرا کنند و آب را تحویل بقیه صنایع مستقر شده بدهند.

وی بیان کرد: برنامه دوم برای تامین آب صنعت، شیرین سازی آب دریا است که چنانچه صنعت متقاضی باشد و یا آب شیرین شده را خریداری کند لازم است طبق مقررات به موضوع ورود کند که در این زمینه مقرر شد جلسه ای با حضور صاحبان صنایع استان و خارج استان برگزار شود.

کد خبر: ۱۵۶٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha