۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
 ۷ هزار و ۱۰۰ پروژه اشتغالزا در سیستان و بلوچستان اجرایی می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۷ هزار و ۱۰۰ پروژه اشتغالزا در سیستان و بلوچستان اجرایی می شود

زاهدان- راشکی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سیستان وبلوچستان گفت: در سال جاری ۷ هزار و ۱۰۰ پروژه با اعتبار ۹۵۸ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان اجرایی می شود.

علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه‌ی بنیاد برکت، رفع ریشه‌ای بیکاری است و برای رسیدن به این هدف والا، توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی همواره نخستین اولویت بنیاد برکت بوده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سیستان و بلوچستان گفت: در این راستا طی سال جاری ۷هزار و ۱۰۰پروژه با اعتبار ۹۵۸میلیارد تومان اجرایی و زمینه برای اشتغال ۲۱هزار نفر فراهم می شود.

وی با بیان اینکه، حمایت بنیاد برکت از این طرح ها به صورت پرداخت تسهیلات است، افزود: برای پروژه های کوچک ۷۰تا ۵۰۰میلیون تومان و پروژه های بزرگ ۵۰۰تا ۱۰میلیارد تومان پرداخت می شود.

راشکی تصریح کرد: از طرفی این بنیاد ۲۱۷ پروژه در دست ساخت دارد که شامل طرح های آبرسانی، ساخت مدرسه و مراکز بهداشتی و درمانی می شود.

رئیس بنیاد برکت سیستان و بلوپستان با بیان اینکه، هزاران نفر در حین اجرای این پروژه ها مشغول بکارهستند، گفت: مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه‌ی کارآفرینی و اشتغال‌زایی ازدیگر اهداف این نهاد بوده و احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد هم در دست اقدام است.

وی از توزیع تعداد ۳۴سری جهیزیه به ارزش ۱۰میلیارد تومان بین زوج های جوان نیازمند در دهه کرامت خبر داد و افزود: ازآنجاییکه مسائل اقتصادی، مالی، شغلی در امر ازدواج بی تاثیر نیست این اقدام برای تشویق جوانان به امر ازدواج صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۵۶٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha