۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
۸۰۰ چاله در جاده‌های کشور پُر شد
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

۸۰۰ چاله در جاده‌های کشور پُر شد

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از دریافت بیش از ۱۶۰۰ درخواست اصلاح و رفع نواقص جاده ای در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور از سوی مسافران و شهروندان خبر داد.

به گزارش بازار، رضا اکبری معاون راهداری این سازمان با بیان اینکه ۱۰ روز از ابتدای اجرای طرح واکنش سریع (طوس) گذشته است و در این مدت ۵۵ درصد درخواست‌های نواقص جاده‌ای اصلاح شده است، گفت: از زمان اجرای طرح واکنش سریع (طوس) تا کنون ۱۶۵۹ مورد درخواست از سوی مردم و کاربران جاده‌ها در راستای رفع نواقص جاده‌ای از طریق سامانه ۱۴۱ گزارش و با تلاش راهداران بیش از ۹۰۸ مورد رفع نقص شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: با توجه به انجام ۹۰۸ مورد درخواستی از سوی کاربران جهت رفع نواقص جاده‌ای، ۵۵ درصد مورد رسیدگی و اقدام قرار گرفته است این در حالی است که از این تعداد ۸۱۲ مورد مربوط به رفع چاله موجود در سطح راه‌ها و ۲۴۴ مورد مربوط به پاکسازی اجسام زائد از سطح راه بوده است.

اکبری گفت: ۲۷۶ مورد از درخواست‌های کاربران جهت رفع خرابی روسازی راه‌ها، ۳۵ مورد مربوط به رفع نقص حفاظ‌های آسیب‌دیده در جاده و ۴۹ مورد مربوط به رفع نقص علائم ایمنی و بقیه در خصوص رفع سایر نواقص جاده‌ای بوده است.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون راهداری سازمان‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین یادآور شد: بیشترین درخواست مربوط به استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری و کمترین درخواست از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و سیستان و بلوچستان بوده است.

کد خبر: ۱۵۶٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha