۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
امکان ریزش ۲۲ درصدی توکن ماتیک| کف بعدی قیمت کجا قرار دارد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

امکان ریزش ۲۲ درصدی توکن ماتیک| کف بعدی قیمت کجا قرار دارد؟

با شکسته شدن حمایت ۰.۶۸ دلاری مهم برای توکن ماتیک، اکنون احتمال ریزش بیشتر قیمت تا کف حمایتی بعدی وجود دارد.

به گزارش بازار، ریزش قیمت در بازار رمزارزها همچنان ادامه داشته و به دنبال بیت کوین، اکثر آلتکوین ها نیز دچار ریزش های شدید شدند. پس از بسته شدن کندل هفتگی، قیمت توکن ماتیک نیز دچار ریزش شدید شد و در حال حاضر، در صورت غلبه خرس ها بر پلی گان، احتمال ریزش بیشتر قیمت این توکن نیز وجود دارد.

توکن ماتیک در ماه می ۲۰۲۱ ، قیمت ۲.۶۹ دلار را به عنوان بالاترین قیمت خود را ثبت کرد و سپس در دسامبر ۲۰۲۱ قیمت جدیدی را در ۲.۹۲ دلار تعیین کرد. از آن زمان، این آلتکوین در محدوده ای گیر کرده است، که از بالاترین رکورد خود و با اینحال، کف حمایتی ۰.۶۸۶ دلار خود را حفظ کرده بود.

اما قیمت MATIC در هفته سوم اردیبهشت از این حمایت ریزش کرده و از آن زمان تاکنون، دو کندل هفتگی نزولی برای ماتیک، این حمایت سابق را تبدیل به نقطه مقاومت رمزارز محبوب کرده است.

تحلیل تکنیکال قیمت ماتیک

امکان ریزش ۲۲ درصدی توکن ماتیک| کف بعدی قیمت کجا قرار دارد؟

اگر قیمت توکن ماتیک به پایین‌تر از قیمت فعلی یعنی ۰.۴۷۷ دلار برسد، یک کف پایینتر جدید ایجاد کرده و به روند نزولی خود می‌افزاید. در چنین حالتی، پلی گان می تواند ۲۲ درصد دیگر به سطح حمایت هفتگی خود در نقطه ۰.۳۸۱ دلار سقوط کند. در حالی که شانس اصلاح شدیدتر وجود دارد، خریداران احتمالاً از همین کف جدید وارد بازار خواهند شد.

از سوی دیگر، اگر قیمت ماتیک یک کندل صعودی هفتگی ایجاد کند که بالای مانع ۰.۶۸۶ دلار بسته شود، تز نزولی با بی اعتباری مواجه خواهد شد و زمینه را برای ورود گاوها به بازار پلی گان فراهم خواهد کرد.

کد خبر: ۱۵۵٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha