۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
پیگیری‌ها برای احداث بندر خشک در قزوین ادامه دارد
معاون بازرسی سازمان صمت استان قزوین:

پیگیری‌ها برای احداث بندر خشک در قزوین ادامه دارد

قزوین- معاون بازرسی سازمان صمت استان قزوین گفت: پیگیری و تأمین زیرساخت‌های تأسیس بندر خشک در استان قزوین ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بازار از قزوین، علی‌اکبر کبیری بعدازظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین که با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: احداث بندر خشک طی چند سال گذشته به‌صورت جدی از سوی استان قزوین پیگیری شده است، چراکه موقعیت جغرافیایی ویژه استان قزوین، قرارگیری در مرکزیت عبور و مرور کشور، نزدیکی به پایتخت و صنعتی بودن این استان شرایط ویژه‌ای برای قزوین ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: ایجاد بندر خشک در استان قزوین به‌عنوان یکی از فرصت‌های ویژه برای رشد و شکوفایی اقتصاد و تولید در استان قزوین مطرح است و همچنان پیگیری و تأمین زیرساخت‌ها برای اجرای این کار  در قزوین ادامه دارد.

معاون بازرسی، سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای در خصوص با بندر آزاد انزلی انجام‌شده است و در حال حاضر در حال رایزنی برای تأمین زیرساخت‌ها در استان قزوین هستیم.

کبیری بیان کرد: تأمین انبارهای لازم برای دپو کالاها و تکمیل شبکه حمل‌ونقل از مهم‌ترین اولویت‌ها برای تأسیس این بندر خشک در استان قزوین است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از هشت هزار و ۴۳۱ انبار در استان قزوین در حال فعالیت هستند که تهیه شناسنامه برای این انبارها به‌صورت جدی در حال پیگیری است.

معاون بازرسی، سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر از این تعداد شش هزار و ۲۴۱ انبار  مورد تائید قرارگرفته است و مابقی این انبارها در حال بررسی هستند.

کد خبر: ۱۵٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha