۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای راه‌های منتهی به مرزها در آستانه اربعین
مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری اعلام کرد

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای راه‌های منتهی به مرزها در آستانه اربعین

مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی و روکش آسفالت راه های منتهی به مرزهای خوزستان، ایلام و کرمانشاه تخصیص داده شده است.

به گزارش بازار، علیرضا سیاهپور، مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان خوزستان اظهار کرد: علاوه بر برنامه سالانه ابلاغ شده، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای منتهی به پایانه های مرزی استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه به منظور آمادگی برای اربعین حسینی(ع) تخصیص داده شده است که طی چند روز آینده وجه مذکور به حساب استان ها واریز می شود.

وی افزود: در محور اهواز –چذابه با توجه به تعداد کارگاه‌های راهسازی و وجود محورهای دوخطه و چهارخطه متعدد، احتمال بروز خطر برای رانندگان وجود دارد که انتظار می رود اداره کل راه و شهرسازی استان در مقطع هایی که درحال انجام کار عملیاتی است، با استفاده از جداکننده و تابلوهای هشداری ایمنی نسبی را در این محور ایجاد کند.

مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: در مقاطی نیز ایمن سازی باید توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام شود.

سیاهپور گفت: محور اهواز- آبادان با انجام لکه گیری و آسفالت حفاظتی تا میزان قابل توجهی سطح آسایش کاربران و زائران عزیز افزایش خواهد یافت و رویه آسفالت اهواز-چذابه نیز نیازمند لکه گیری است که امیدوار هستیم تا دو ماه آینده سطح ایمنی در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه با اعتبار تخصیص داده شده و اقدامات انجام شده افزایش یابد.

کد خبر: ۱۵۵٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha