۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
محکومیت میلیاردی نانوایی در گلستان| ۳۱ کیسه آرد در منزل نانوا کشف شد
مدیرکل تعزیرات گلستان خبرداد؛

محکومیت میلیاردی نانوایی در گلستان| ۳۱ کیسه آرد در منزل نانوا کشف شد

گرگان- حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان با اشاره به کشف ۳۱ کیسه آرد یارانه ای از منزل نانوای علی آبادی، گفت: با کشف آرد، نانوا محکوم و به عرضه در شبکه رسمی توزیع آرد ملزم شد.

تقی حسام در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: براساس گزارش مدیریت جهادکشاورزی علی آبادکتول مبنی بر این که در بازرسی انجام شده از منزل یک نانوا تعداد ۳۱ کیسه آرد خبازی یارانه ایی ۴۰ کیلویی کشف و ضبط شده، پرونده برای رسیدگی در دستور کار رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی علی آبادکتول قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: شعبه مذکور پس از سیر مراحل قانونی و اخذ نظریه کارشناسی و سایر قراین موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و با استناد به قانون نظام صنفی، محکوم را به پرداخت جزای نقدی و استرداد عین کالا و توزیع در شبکه رسمی آرد ملزم کرد.

وی بیان کرد: در راستای حکم صادره شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی علی آبادکتول ضمن محکومیت نانوا به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت، کیسه های آرد خبازی توقیفی مکشوفه در اختیار جهاد کشاورزی استان قرار گرفت تا در شبکه رسمی توزیع آرد در اختیار نانوای های استان قرار گیرد.

حسام از تمامی شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی و صنفی و غیره موضوع را به صورت حضوری یا تلفنی به تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

کد خبر: ۱۵۵٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha