۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
افزایش نرخ ارز قیمت چسب های پودری کاشی و سرامیک را ۱۵ درصد گران کرد
در گفتگو با بازار؛

افزایش نرخ ارز قیمت چسب های پودری کاشی و سرامیک را ۱۵ درصد گران کرد

گرگان- ریاحی، مدیر نمایندگی فروش شرکت پومکس در گرگان گفت: طی ۲۰ روز اخیر به دلیل افزایش نرخ ارز چسب های پودری کاشی و سرامیک ۱۵ درصد گران تر شده است.

میثم ریاحی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: چسب های ساختمانی ضد آب، با دوام در برابر آب و هوا، درزگیر عالی و انعطاف پذیری بالایی دارند و برای چسباندن کاشی روی دیوار، کف پوش و موارد دیگر استفاده می شود.

مدیر نمایندگی فروش شرکت پومکس در گرگان افزود: این چسب ها به سبب مقاومت بالا در برابر خوردگی مقابل سایش بهترین وسیله برای درزگیری سرامیک و کاشی در کشتارگاه های صنعتی بوده که روزانه چندین بار شسشتو و در مجاورت رطوبت هستند.

وی ادامه داد: چسب کاشی و سرامیک پودری از دسته چسب های ساختمانی ضد آب هستند که برای درزگیری و چسباندن انواع کاشی روی دیوار، کاشی های حمام و سرویس های بهداشتی استفاده می شود.

ریاحی گفت: برای درزگیری و پر کردن شکاف های درب و پنجره، دیوارهای ساختمان از انواع اسپری فوم مانند اسپری فوم پلی یورتان هم استفاده می شود، اسپری فوم از دسته چسب های ساختمانی محسوب می شود که در ساختمان ها برای عایق گیری صدا، پر کردن شکاف های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: طی ۲۰ روز اخیر به دلیل افزایش نرخ ارز چسب های پودری کاشی و سرامیک ۱۵ درصد گران تر شده است.

مدیر نمایندگی فروش شرکت پومکس در گرگان به توسعه استفاده از چسب بتن در صنعت ساختمان اشاره کرد و گفت: چسب بتن از چسب های کاربردی بوده که در پروژه هایی مانند تعمیر سدها، پل ها، استخرهای بتنی بسیار استفاده می شود و بتن ماده ای ست که از سیمان، سنگدانه و آب تشکیل شده است.

ریاحی افزود: چسب بتن برای چسبانده شدن بتن و افزایش استحکام سازه های بتنی و گچی استفاده می شود و از مشخصات چسب بتن می توان به خشک شدن سریع، با دوام در برابر رطوبت و سرما و گرما اشاره کرد.

کد خبر: ۱۵۵٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha