۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
قیمت مرکبات در مازندران پایین است/ ضرورت آزادسازی سواحل
استاندار مازندران:

قیمت مرکبات در مازندران پایین است/ ضرورت آزادسازی سواحل

ساری - استاندار مازندران پایین بودن قیمت مرکبات استان را ریشه در مهیا نبودن زیرساخت ها برای صاردات دانست.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به پایین بودن قیمت مرکبات، میزان تولید را ۲.۵ میلیون تن اعلام کرد و گفت: همه این محصولات نمی تواند در کشور مصرف شود و باید برای صادرات آن برنامه ریزی شود.

وی با اظهار اینکه برای افزایش توان اقتصادی استان باید به دنبال اصلاح ساختارها مانند ایجاد پایانه های صادراتی رویم گفت: برای صادرات باید برنامه ریزی و نیازسنجی شود.

وی از لایروبی ۱۰۰ کیلومتر از رودخانه های استان برای پیشگیری از سیل خبر داد و گفت: این طرح با حمایت بخش خصوصی در استان اجرا شده است.

حسین زادگان درباره ابلاغ هفت برنامه محور اقتصاد مقاومتی در استان یادآور شد: تاکنون ۱۰۰ شرکت که در تملیک بانک بودند به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار مازندران گفت: برخی کارخانه ها مانند نساجی برای مردم خاطره نوستالوژیک دارد و بازگشت آن با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به مدار تولید محقق شده است.

وی با تقدیر از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در فعال کردن واحدهای تولیدی گفت: این ستاد به ۱۰ واحد تولیدی برای رونق دوباره تسهیلات داده است و در جریان سیل نیز حمایت های خوبی به سیل زدگان کرده است.

استاندار مازندران گفت: به دلیل گردشگری انبوه موجود در مازندران نیازمند تقویت زیرساخت ها هستیم و باید اعتبارات ملی و متناسب به استان داده شود.

وی درباره آزادسازی ساحل نیز گفت: کارهایی که امسال در حوزه آزادسازی ساحل صورت گرفت معادل کارهای سال های قبل است و امیدواریم با آزادسازی ساحل از دست اماکن نظامی میزان دسترسی مردم به سواحل بیشتر شود.

کد خبر: ۱٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha