۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
احتمال ریزش قیمت بایننس کوین زیاد است| پیش بینی نقاط حمایت بعدی در روند اصلاح قیمت
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت بایننس کوین زیاد است| پیش بینی نقاط حمایت بعدی در روند اصلاح قیمت

با تشکیل پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی بایننس، ارز بومی این سرافی یعنی بایننس کوین شرایط خوبی نداشته و احتمال ریزش قیمت این توکن طی روزهای آتی بسیار بالا است.

به گزارش بازار، با اعلام خبر آغاز رسیدگی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به پرونده صرافی بایننس و سهم مدیر عامل این صرافی در معاملات و واسطه گری های بازارساز، پیش بینی ها برای آینده ارز بومی این صرافی یعنی بایننس کوین (BNB) چندان خوشبینانه به نظر نمی رسد.

بر اساس قوانین ایالات متحده، هر شرکتی که معاملات واسطه گری را انجام می دهد باید مجوز انجام چنین فعالیت هایی را توسط نهادهای رگولاتوری مانند SEC دریافت نماید. اعلام این تحقیقات بلافاصله پس از گزارش انحصاری رویترز منتشر شد که ادعا کرد صرافی بایننس به مکانی برای پولشویی میلیاردها دلار وجه غیرقانونی، از جمله وجوه رمزارزی دزدیده شده توسط گروه لازاروس تحت حمایت دولت کره شمالی، تبدیل شده است.

رویترز همچنین در گزارش خود، صرافی بایننس را متهم کرد که کانالی برای فروش داروهای غیرقانونی و کلاهبرداری های حاصل از سرمایه گذاری ایجاد کرده است. این رویدادهای خبری باعث کاهش مداوم قیمت BNB به زیر بالاترین سطح خود در ۲۵ می، یعنی ۳۳۷ دلار شده است.

این کاهش همچنان به پیش‌بینی‌های نزولی جدید قیمت این توکن بزرگ و محبوب در بازار کریپتو دامن می‌زند؛ چراکه پس از شکست گُوِه صعودی شکل گرفته پیشین، قیمت به طور پیوسته سیری نزولی در پیش گرفته است.


پیش بینی قیمت بایننس کوین

احتمال ریزش قیمت بایننس کوین زیاد است| پیش بینی نقاط حمایت بعدی در روند اصلاح قیمت

شکست گُوِه صعودی و سطح حمایت ۲۹۸.۲ دلار، مسیر را به سمت حمایت ۲۶۱.۵ باز کرده که به عنوان هدف نزولی بعدی عمل می کند. این سطح قیمت همچنین نقطه تکمیل حرکت شکست گوه را نشان می دهد.

حمایت اضافی زیر این سطح روی نقطه ۲۵۳.۰ قرار دارد که پایین ترین سطح قیمت در تاریخ های ۲۲ مارس ۲۰۲۱ و ۲۴ ژوئن ۲۰۲۱ به حساب می آید. همچنین، قیمت ۲۲۶.۰ دلار، سطح حمایت روانی دیگری است که از پایین ترین سطح های قبلی ۲۵ مارس و ۲۲ ژوئن ۲۰۲۱ تشکیل شده است.

از سوی دیگر، گاوها به بازیابی بالاتر از مقاومت ۳۲۸.۵ نیاز دارند تا برای پیشرفتی که در نهایت مقاومت ۳۵۹.۴ (پایین‌های ۳ فوریه و ۱۳ مارس ۲۰۲۲) را هدف قرار خواهد داد، پشت سر بگذارند. همچنین، اهداف اضافی به سمت شمال در ۳۸۸.۳ (بالای ۳۱ ژانویه) و در ۴۰۹.۵ تلاقی اوج های اواخر آوریل دیده می شوند که در حال حاضر، چنین چشم اندازی برای بایننس وجود ندارد.

کد خبر: ۱۵۵٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha