۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۲۰ طرح «اشتغال برکت» در گلستان پرداخت می شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۲۰ طرح «اشتغال برکت» در گلستان پرداخت می شود

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از تصویب پرداخت تسهیلات به مبلغ ۳۲ میلیارد تومان به ۱۲۰ طرح اشتغال برکت در استان خبرداد.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: براساس برنامه ریزی استانی و تلاش مجریان و تسهیلگران در استان در آماده سازی پرونده های اشتغالزایی مجموعاً ۱۲۰ پرونده به میزان ۳۲ میلیارد تومان مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان گفت: در جلسه ای با حضور اعضاء کمیته استانی و ریاست معاون اقتصادی استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل مقرر شد این تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه به کارآفرینان پرداخت شود.

وی اضافه کرد: در این جلسه مجموع ۱۲۰ طرح از جهاد کشاورزی- کار و امور اجتماعی- بهزیستی و بنیاد برکت به مبلغ ۳۲ میلیارد تومان مورد تایید قرار گرفت.

سلمان زاده بیان کرد: بنیاد برکت در استان سه مجری و ۲۰ تسهیل گر دارد که با توجه به پیگیری ها، این تعداد تسهیل گران افزایش خواهند یافت و در آینده نزدیک هم آماده سازی پرونده های دیگر انجام و تعداد ۲۵۰ طرح دیگر به میزان تقریبی ۸۰ میلیارد تومان در دستور کار اشتغالزایی قرار دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان گفت: البته بنیاد برکت در استان توانسته قریب به ۱۷ هزار فرصت شغلی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در طرح های بنگاه محوری، تسهیلات محوری و اجتماع محوری ایجاد کرده و تاکنون هم با حجم سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی را در زمینه های مختلف دانش بنیان، فنی و خدماتی، بومگردی و صنایع دستی، طرح های کشاورزی و گلخانه ایی ، خیاطی و غیره در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha