۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
ادامه روند نزولی قیمت استلار| خرید خود را از کدام نقطه آغاز کنیم؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه روند نزولی قیمت استلار| خرید خود را از کدام نقطه آغاز کنیم؟

با تثبیت قیمت ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو طی روزهای گذشته، قیمت رمز ارز استلار نیز در بازه ای بسیار محدود معامله شده و احتمال ریزش آن به سطوح پایین تر قیمت نیز بسیار زیاد است.

به گزارش بازار، با تثبیت قیمت ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو طی روزهای گذشته، قیمت رمز ارز استلار نیز در بازه ای بسیار محدود معامله می شود. هر توکن XLM با قیمت ۰.۱۴۰۰ دلار معامله می شود که نشان دهنده ثبات قیمت طی هفته های گذشته است.

با این حساب، قیمت این ارز از ۴۰ درصد بیشتر از پایین ترین سطح قیمت امسال آن است. ارزش بازار استلار نیز از حدود ۱۰ میلیارد دلار به کمی بالاتر از ۳.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.

استلار یک پروژه بلاک چین است که به دنبال تغییر نحوه تراکنش های مالی است. این شبکه به افراد کمک می کند تا رمزارزهای خود را به تمام نقاط جهان ارسال و با استفاده از توکن استلار، به امور تجاری خود بپردازند.

این پروژه رمزارزی تاکنون موفق به تزاکنش بیش از ۲ میلیارد دلار طی ۶.۵ میلیون عملیات تراکنشی شبکه شده که آمار خوبی برای استلار محسوب می شود. لومن، ارز دیجیتال بومی شبکه استلار است که برای تعیین مقادیر اولیه حساب ها و انجام تراکنش ها از آن استفاده می شود.


پیش بینی قیمت استلار لومن

ادامه روند نزولی قیمت استلار| خرید خود را از کدام نقطه آغاز کنیم؟

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن XLM طی چند ماه گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. این توکن نیز مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، از بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۷۹۸۵ دلار به پایین ترین سطح ۰.۱۴۰۰ دلار سقوط کرده است.

استلار در این مسیر نزولی، به زیر سطوح حمایتی مهم ۰.۲۰۰ دلار و ۰.۱۶۲۵ دلار که به رنگ قرمز و آبی نشان داده شده اند، سقوط کرده و ۰.۱۶۲۵ دلار پایین ترین سطح قیمت آن بوده که در ۲۵ فوریه به ثبت رسید.

در حال حاضر، قیمت استلار به پایین تر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود حرکت کرده و همچنین میانگین محدوده واقعی (ATR) همچنان به کاهش خود ادامه می دهد. بنابراین، در این مرحله، قیمت XLM به کاهش خود ادامه خواهد داد.

خرس ها سطح حمایت کلیدی خود برای خرید را در نقطه ۰.۱۰۳۱ دلار هدف قرار می دهند که پایین ترین نقطه در ماه می محسوب می شود. از سوی دیگر، حرکت به بالای نقطه مقاومت ۰.۱۶۳۰ دلار، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha