۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
توزیع ۱۳۲ هزارتن نهاده دامی در گلستان
مدیرکل پشتیبانی امور دام گلستان خبرداد؛

توزیع ۱۳۲ هزارتن نهاده دامی در گلستان

گرگان- جامی، مدیرکل پشتیبانی امور دام گلستان از توزیع ۱۳۲ هزار تن نهاده دامی ذرت، کنجاله و جو خبر داد و گفت: این میزان نهاده با مجوز وزارت جهاد کشاورزی توزیع شد.

محمد رضا جامی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تامین و ذخیره سازی نهاده دامی یکی از وظایفی است که بر عهده داریم اما توزیع نهاده دامی با مجوز وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام گلستان افزود: ما برای تامین نهاد مشکلی نداریم اما باید مجوز از سوی وزارت جهاد کشاورزی صادر شود تا ما بتوانیم نهاده را در بازارگاه بارگذاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی این اداره کل ذخیره سازی نهاده دامی است، تصریح کرد: نهاده های ذخیره شده، ذخایر استراتژیک کشور است تا در صورتیکه بازار با مشکل مواجه شد از محل ذخیره اقدام به توزیع کنیم.

جامی یادآور شد: پشتیانی امور دام، تامین کننده نهاده بازار نیست، اما در چند سال گذشته به دلیل تحریم ها از یک ذخیره کننده به تأمین کننده بزرگ تبدیل شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام گلستان ادامه داد: ۱۳۲ هزار تن نهاده ذرت، کنجاله و جو دامی از اول سال تاکنون توزیع کردیم که بیشترین توزیع نیز برای مرغداری ها بوده است.

وی تصریح کرد: از اول اسفند نگاه به این سمت است که دامداران دام سنگین، نهاده را ازطریق علوفه ای که کشت می شود تامین کنند.

جامی در خاتمه با بیان اینکه برای تامین نهاده تاکنون مشکلی نداشته ایم، یادآور شد: از قبل اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها عمدتا نهاده های دامی را توزیع کردیم و بعد از آن بیشتر بخش خصوصی در این حوزه فعال است.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha