۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
تسهیلات به شرکت های دانش بنیان آسیب دیده از کرونا داده می شود
رئیس پارک علم و فناوری مازندران:

تسهیلات به شرکت های دانش بنیان آسیب دیده از کرونا داده می شود

ساری - رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: به کسب و کارهای کوچک و شرکت های دانش بنیان آسیب دیده از کرونا تسهیلات داده می شود.

علی معتمدزادگان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: به کسب و کارهای کوچک آسیب دیده شامل شرکت های دانش بنیان کوچک و شتاب دهنده ها که بر اثر کرونا دچار آسیب شدند، تسهیلات پرداخت می شود.

وی با اینکه این تسهیلات از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت و کمک به تداوم کسب و کارها پرداخت می شود، مبلغ تسهیلات را تا سقف پنج میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: شرکت های دانش بنیان کوچک و شتاب دهنده ها در مرحله اول دریافت تسهیلات قرار دارند.

وی با اظهار اینکه متناسب با عملکرد، ابعاد، هزینه ها، حقوق و دستمزد و غیره تا سقف پنج میلیارد ریال تسهیلات داده می شود، داشتن نیروی انسانی کمتر از ۵۰ نفر یا فروش کمتر از ۲۰ میلیارد ریال در سال قبل را از جمله شرایط برای بهره مندی شرکت های دانش بنیان از تسهیلات برشمرد و گفت: کاهش نسبت فروش اسفند به زمستان و داشتن لیست بیمه، اظهارنامه مالیاتی و صورت های مالیتی از دیگر شرایط است.

معتمدزادگان یادآور شد: پرداخت تسهیلات مشروط به حفظ اشتغال ۹۰ درصدی شرکت ها است و این تسهیلات با نرخ ۹ درصدی با دوره پرداخت شش ماه، دوره تنفس شش ماه و دوره بازپرداخت ۱۲ ساله ارائه می شود.

وی گردش مالی شرکت های دانش بنیان استان طی سال قبل را بیش از سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر: ۱۵٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha