۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
تکذیب تعطیلی ۳ ماهه کارخانجات فولاد

تکذیب تعطیلی ۳ ماهه کارخانجات فولاد

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، ضمن اشاره به نامه اخیر این انجمن خطاب به وزارت صمت، تاکید کرد، هرگونه برداشت مبنی بر تعطیلی سه ماهه کارخانه‌های فولاد را قویا تکذیب می‌کنیم.

به گزارش بازار، سیدرسول خلیفه سلطانی با اشاره به خبر منتشرشده به نقل از انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران مبنی بر تعطیلی سه ماهه کارخانه‌های فولاد به علت قطعی برق، گفت: به‌ تازگی خبری از قول بنده در رسانه‌ها کارشده که برداشتی غلط از نامه انجمن فولاد به وزارت صمت بوده است.

وی با اشاره به شرایط سال گذشته صنعت فولاد گفت: متأسفانه در سال گذشته، بار محدودیت انرژی را به دوش صنعت فولاد گذاشتند، اما امسال با هماهنگی‌های شکل‌گرفته، تلاش می‌کنیم که این موضوع مدیریت شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به این‌که تلاش می‌کنیم تا به‌عنوان بخش صنفی حوزه فولاد زمینه ارتقا سطح هماهنگی با بخش دولت را فراهم کنیم، عنوان کرد: در کارخانه‌های بزرگ فولادی کشور که بار عمده تولید این محصول را به عهده‌دارند، با هماهنگی وزارت نیرو مقررشده است که محدودیت انرژی با بازه زمانی تعمیرات اساسی یک ماهه تابستانی منطبق شود تا از این طریق آثار منفی سال گذشته به صفر برسد.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در پایان با اشاره به تعامل کامل انجمن فولاد با وزارت نیرو تصریح کرد: تلاش می‌شود با حداقل مشکل از شرایط فعلی عبور کنیم.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha