۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
 ضرورت توجه به بانوان مستعد| آموزش زنان بازرگان در استان ها اولویت است
رییس کانون زنان بازرگان ایران خبرداد؛

 ضرورت توجه به بانوان مستعد| آموزش زنان بازرگان در استان ها اولویت است

گرگان- رییس کانون ملی زنان بازرگان توجه به بانوان مستعد در حوزه اقتصاد را ضروری برشمرد و گفت: برنامه ریزی برای آموزش زنان بازرگان در استان ها یکی از اولویت های مهم است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیده فاطمه مقیمی ظهر پنجشنبه در همایش ملی کانون زنان بازرگان سراسر کشور، اظهار کرد: رسالت کانون ارائه خدمات با کیفیت بالا به جامعه اجتماعی و اقتصادی است همچنین حضور موثر بانوان در عرصه اقتصادی سبب انگیزه برای دیگر بانوان کشور خواهدبود.
رییس کانون ملی زنان بازرگان افزود: دیکته نوشته نشده غلط ندارد اما ما دیکته را نوشتیم و غلط های خود را پذیرفتیم و اصلاح کردیم تا در جامعه اقتصادی تاثیر گذار باشیم.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا نگاه تمایز جنسیتی را درحوزه اقتصادی از بین ببریم زیرا بانوان جدای از جنسیت، شهروند این مرزوبوم هستند.
مقیمی اضافه کرد: در کانون ملی زنان بازرگان، بسیاری از کارهای ممکن را انجام دادیم و کارهایی که غیرممکن به نظر می رسید را نیز با تلاش و پشتکار، به سرانجام رسانیدیم.
در ادامه این جلسه رئیس اتاق بازرگانی گلستان، گفت: زنان کارآفرین در تلاش برای ارتقای سطح تولید کشور هستند.
علی محمد چوپانی افزود: بانوان بازرگان نباید نگران فعالیت اقتصادی باشند چراکه شرایط برای حمایت و معرفی توانمندی آن ها بیشتر فراهم خواهد شد.
وی در توضیح کار آفرین موفق، گفت: کارآفرین موفق کسی است که نگاه به گذشته دارد و زمان حال را ارزیابی کرده و تلاش به اشراق برای آینده دارد.
رئیس اتاق بازرگانی گلستان، ادامه داد: هدف از برگزاری همایش این است تا کانون زنان بازرگان کشور با عزمی جدی و پشتکاری قوی در مسیر اهداف خود قدم بگذارد و ظرفیت های خاموش استان ها با تبادل نظر و افکار روشن کنند.
سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این همایش گفت: با توجه به همسایگی گلستان با کشور ترکمنستان و تولیدات صنایع دستی باکیفیت این منطقه، استان قابلیت حمل کانتینری محصول را دارد.
آزاده رجبی افزود: گلستان با وجود اقوام و مذاهب مختلف به عنوان مهد تولیدات صنایع دستی شهرت زیادی دارد.
او ادامه داد: برای استفاده بهینه از این ظرفیت در ایجاد فرصت های شغلی و تاثیرگذاری آن در رونق اقتصادی استان، باید چالش های حوزه صادرات صنایع دستی منطقه سریع تر حل شود.
رئیس کانون زنان بازرگان گلستان در این همایش اظهار کرد: این گردهمایی در راستای پیشبرد اهداف کانون برگزار شد تا بتواتیم قدمی راسخ در تحقق اهداف کانون برداریم.
فاطمه بوستان بان با بیان اینکه امیدواریم سبب انگیزه بانوان بازرگان شویم، افزود: حمایت و همراهی مسئولان در این حوزه موجب پویایی شده است‌.
وی با بیان اینکه در گلستان زنان توانمندی وجود دارد، گفت: هدف اصلی این همایش تحولی بزرگ برای رشد جامعه است تا نیروهای صنعتی و اقتصادی نقشی موثر ایفا کنند.
گفتنی است در پایان همایش ملی کانون زنان بازرگان سراسر کشور از فعالان موفق این حوزه تقدیر شد.

کد خبر: ۱۵۵٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha